۰ نفر

بلایی که اشتباهات داوری ال‌کلاسیکو به سر بارسلونا آورد

۲ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۱۶
کد خبر: 239636
بلایی که اشتباهات داوری ال‌کلاسیکو به سر بارسلونا آورد

اشتباهات داوری در دیدار رئال مادرید و بارسلونا به ضرر آبی اناری‌ها بود.

به گزارش آس، رئال مادرید و بارسلونا شنبه بعدازظهر در هفته هفدهم لالیگا به مصاف هم  رفتند و آبی اناری‌های به راحتی میزبان خود را با سه گل در سانتیاگو برنابئو شکست دادند. لوییس سوارس، لیونل مسی و الیکس ویدال گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سانچس مارتین، داور بازی در نیمه دوم دنی کارواخال را به علت خطای آشکار هند اخراج  و یک پنالتی به نفع بارسلونا اعلام کرد که مسی آن را تبدیل به گل کرد. با این حال داور در دو صحنه اشتباه بزرگی داشت. مارتینس در دقیقه ۵۸ می‌توانست سرخیو راموس را اخراج کند. مدافع رئال مادرید با دست خود ضربه محکمی به صورت لوییس سوارس زد. داور تنها به راموس کارت زرد نشان داد.

علاوه بر این در نیمه اول زمانی که پائولینیو نخستین فرصت بارسا را از دست داد و داور یک کرنر به نفع آبی اناری‌ها اعلام کرد. توپ ارسالی به جرارد پیکه رسید و مدافع آبی اناری ها با خطای دنی کارواخال رو به رو شد و در محوطه جریمه بر زمین افتاد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

گل سوم بارسلونا نیز با اشتباه داوری همراه بود. توپ قبل از اینکه به ویدال برسد به بیرون رفته بود اما داور این صحنه را ندید.