۰ نفر

لژیونر ایرانی یکی از ۱۰ پدیده جام جهانی

۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۳:۱۵
کد خبر: 235270
لژیونر ایرانی یکی از ۱۰ پدیده جام جهانی

سایت فورفورتو به معرفی ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخته که علیرضا جهانبخش هم جزو آنهاست.

این نشریه انگلیسی که از لئو گورتزکا (آلمان)، گونکالو گوئدس (پرتغال)، کارول لینتی (لهستان)، دنیس ذکریا (سوییس)، ایروینگ لوسانو (مکزیک)، رودریگو بنتانکور (اروگوئه)، پیونه سیستو (دانمارک)، سرگی میلینکوویچ ساویچ (صربستان) و آمین هاریت (مراکش) بهعنوان دیگر پدیدههای احتمالی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نام برده، درباره جهانبخش نوشته است: «زیر نظر کارلوس کیروش، ایران پیش از هر چیز و بیشتر از هر بخش دیگری، دفاعش را تقویت کرده و بر اساس تاکتیکهای تدافعی ساخته شده است اما در عین حال این تیم دو سلاح هجومی انفجاری هم دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، سردار آزمون ماشین گلزنی این تیم در مرحله انتخابی بود و انتظار میرود که در روسیه هم بازیکن بسیار مهمی باشد اما او اکنون در روستوف (سایت فورفورتو به جای تیم روبین کازان به اشتباه روستوف نوشته است!)، نیمکت نشین است در حالی که همتیمی او در هلند میدرخشد. جهانبخش در فصل ۱۷-۲۰۱۶ برای آ زد آلکمار ۱۱ گل زد و در ابتدای فصل جاری هم ۴ گل دیگر به آمارش اضافه کرد.

با این حال تأثیرگذاری او در گلزنی خلاصه نمیشود و نقش او فراتر از اینهاست و این بازیکن چندپستی ۲۴ ساله در هر قسمتی از خط حمله میتواند بازی کند. بازی او در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در سه حضور کوتاهش به عنوان بازیکن تعویضی چندان به چشم نیامد اما تابستان سال آینده انتظار میرود که توجه خیلیها را جلب کند.»