۰ نفر

پیروزی شیرین تیم ملی ایران برابر سوئیس

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۵۴
کد خبر: 191778
پیروزی شیرین تیم ملی ایران برابر سوئیس

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر سوئیس به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی راه یافتند و حریف تاهیتی شدند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۳ بامداد جمعه به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و ۴ بر ۳ به پیروزی رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، با شروع بازی تیم ایران با حملات مداوم خود و ایجاد موقعیت بر روی دروازه تیم سوئیس موفق شد در وقت اول بازی دو گل را به نام خود ثبت کند. در ادامه بازی، سوئیسی ها توپ و میدان را در دست گرفته و موفق شدند ضمن جبران دو گل خورده، گل سوم را نیز به ثمر رسانده و فشار بر روی دروازه ایران را افزایش دهند.

این در حالی بود که تیم ایران طی چند حمله خطرناک نتوانست دروازه سوئیس را باز کند اما به فاصله کمتر از یک دقیقه مانده به پایان وقت سوم، دروازه سوئیس با حمله غافلگیر کننده ایران فرو ریخت تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. 

در وقت اضافه نیز دو تیم موقعیت هایی را بر روی دروازه حریف ایجاد کردند اما این تیم ایران بود که توانست در واپسین ثانیه های وقت اضافه، چهارمین گل را وارد دروازه سوئیس کند.

در نهایت این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع تیم ایران به پایان رسید تا ایران با پشت سرگذاشتن سوئیس مدعی، به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما صعود کند. ایران در نیمه نهایی باید با تاهیتی بازی کند.

پیش از این بازی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پیروزی مقابل نیجریه در رتبه دوم جدول گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما قرار گرفته بود تا به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.