۰ نفر

منصوریان: تماشاگران از آوردن لیزر و مواد محترقه خودداری کنند

۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۱۳
کد خبر: 182122
منصوریان: تماشاگران از آوردن لیزر و مواد محترقه خودداری کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه این تیم در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: از هواداران می خواهم مقابل لوکوموتیو ازبکستان از آوردن لیزر و مواد محترقه خودداری کنند.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیم های استقلال تهران و لوکوموتیو تاشکند در لیگ قهرمانان آسیا که بعدازظهر امروز برگزار شد، گفت: به تیم لوکوموتیو خوش آمد می گویم. امیدوارم میزبان خوبی باشیم. امیدوارم فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه بدهیم. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی افزود: از تماشاگران می خواهم همانطور که ما را در بازی با السد قطر ما را تنها نگذاشتند، فردا شب هم به ورزشگاه آزادی بیایند. نه تنها تیم ما بلکه تماشاگران نباید سایر نمایندگان ایران را در آسیا تنها بگذارند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: از هواداران دو خواهش دارم. اول اینکه از آوردن لیزر خودداری کنند چون ممکن است با محرومیت مواجه شویم. دوم اینکه از آوردن مواد محترقه که تولید صدا و ایجاد تنش می کند، خودداری کنند. وقتی آتشنشانها جانشان را به خاطر مردم در پلاسکو از دست دادند، به احترام آنها فردا باید روزی باشد که روح آنها شاد باشد. 

منصوریان با بیان اینکه بازی های لوکوموتیو را آنالیز کرده است، گفت: این تیم چند ملی پوش از جمله تیمور کاپاتزه را دارد. جباروف هم سال گذشته با این تیم قهرمان شده است. کاملا این تیم را می شناسیم. آنها داخل زمین منظم هستند. برنامه ریزی ما این است که در دو جبهه بجنگیم. اول برای بازی فردا و دوم آماده کردن بازیکنان بعد از چالش هایی که در چند روز گذشته داشته ایم.

سرمربی استقلال در خصوص حضور مدیرعامل باشگاه در تمرین استقلال و اینکه آیا قولی داده شده است یا خیر؟ گفت: نمی خواهم شرایط کنفرانس را به سمت چالش بکشانم ولی مسیرمان را سخت جلو می بریم. فارغ از مسائل مالی که اکثر تیم های لیگ برتری با آن دست و پنجه نرم می کنند، بیشتر بازیکنان جوان ما نیاز به حمایت دارند. مدیرعامل هم قول هایی داد ولی من جبهه واحدی را پشت تیم نمی بینم. ما فارغ از مسائل مالی یکسری چالش داریم که اینجا مجال گفتنش نیست. اتفاقات آماتوری در تیم افتاده است که نمی خواهم وارد آن شوم. ما فردا یک وظیفه ملی داریم. باید برای باشگاه و ایران بجنگیم. هواداران ما گناهی نکرده اند. ما دوران سختی را می گذارنیم. بنده دوران به مراتب سخت تری از نفت تهران را تجربه می کنم. باید از بازیکنانم تشکر کنم. یک اتفاق خوب افتاده و آن اینکه بازیکنان یک هدف را دنبال می کنند و آن هم سربلندی تیم است. ما هم قسم شدیم با چالش ها مبارزه کنیم. 

منصوریان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما تا الان دریافتی نداشته اند. خیلی روی مبالغ دریافتی رحمتی و حیدری حساس شده اند ولی بازیکنان ما بیش از ۴۰ درصد دریافتی نداشته اند.

وی درباره مدیریتش بر اتفاقات رخ داده به واسطه چندین سال حضورش در استقلال گفت: این موضوع را تایید می کنم. تا الان توانستیم با مشکلاتی مبارزه کنیم که اصلا لازم نبود رخ بدهد. این مشکل از سوی رقبای ما نیست. به نوعی منبع حمایتی ما ایجاد چالش کرد. با فضای استقلال آشنا هستم. بنده در سالهای مختلف به عنوان بازیکن در استقلال چالش داشته ام و با این فضا آشنا هستم. باید مقابل این چالش ها سدی ایجاد کنیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: گروه ما سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا است. ما به الاهلی امارات باختیم. الاهلی به لوکوموتیو باخت و این تیم ازبکستانی به تعاون عربستان باخت. این تنها گروهی است که در هفته های آخر هر تیمی می تواند صعود کند. رقابت سنگینی حاکم است و امیدواریم فردا از زمین سربلند بیرون بیاییم.

منصوریان در خصوص عدم حضور کاوه رضایی در اردوی تیم گفت: تمام بازیکنان در اردو هستم. قبل از حضورم در نشست خبری همه بازیکنان در نشست فنی حضور داشتند و به نقطه نظر مشترکی رسیدیم. خدا را شکر هرایر مگویان هم سلامت است و در اردو حضور دارد. اگر شرایط مطلوب باشد از مگویان استفاده می کنیم و اگر هم نباشد دستمان بسته نیست.

وی درباره حضور کارلوس کی روش در کشورها مختلف برای زیرنظر گرفتن ملی پوشان و عدم حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه های داخلی تصریح کرد: نمی توانم انتقادی داشته باشم. سرمربی تیم ملی ۹ جفت چشم در تهران دارد که تمام اعضای کادر فنی او هستند. آنها اکثرا در مسابقات لیگ هم حضور دارند و بازی ها را آنالیز می کنند. شخصا به این حوزه نزدیک هستم. هر مربی در نهایت گزارش را به کی روش می دهد و در نهایت سعی می کنند بهترین تصمیم را بگیرند. همیشه نباید سرمربی همزمان همه جا باشد. او بیش از ۲۰ با زیکن دارد که یکسری را کادر فنی کی روش زیرنظر دارند. حتی اگر به ورزشگاه نیایند، آنقدر تکنولوژی پیشرفت کرده که مشکلی پیش نیاید.

سرمربی استقلال در پاسخ به سئوال خبرنگار ازبکستانی مبنی بر اینکه آیا فکر نمی کنید دیدار تیمش با لوکوموتیو فینال زودرس است؟ گفت: چون ۴ هفته دیگر از مسابقات باقی مانده است نمی توان گفت این یک فینال زودرس است ولی این مسابقه در جدول تاثیر گذار است. در گروهی هستیم که تمام انرژی تقسیم شده است. فکر می کنم گروه سختی است و پیش بینی صعود هم دشوار است. بعد از هفته چهارم تیم ها شناخت بیشتری خواهند داشت و پیش بینی ها به واقعیت نزدیک تر است. 

منصوریان با اشاره به میزبانی این تیم و سایر نمایندگان ایران از تیم های عربستانی در کشور عمان گفت: می خواهیم دیگر کشور عمان برای ما کشور ثالث نباشد چرا که اگر به مرحله بعد صعود کنیم در خردادماه سال آینده آب و هوای عمان با ما سازگار نیست. ما علاقه مند به میزبانی در ازبکستان، تاجیکستان و ترکمنستان هستیم. امیدوارم هر چهار نماینده ایران به مرحله بعد صعود کنند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: به یک دلیل عمان را کشور ثالث نمی دانم. مرز عمان و عربستان زیاد است و تماشاگران عربستانی خیلی راحت وارد این کشور می شوند. ما در عمان میزبان نیستیم. ما می خواهیم در تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان میزبان کشورهای عربی باشیم و ببینیم آیا بازهم تماشاگران این تیمها سوار اتومبیل می شوند تا برای حمایت از تیمهایشان بیایند؟  حتی امارات را هم قبول نداریم. اصلا نمی خواهیم در حاشیه خلیج فارس میزبان باشیم.