۰ نفر

حضور BBC در ترکیب اصلی تیم زیدان!

۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۳۸
کد خبر: 180966
حضور BBC در ترکیب اصلی تیم زیدان!

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که حضور BBC در ترکیب اصلی تیمش فردا (سه شنبه) مشخص خواهد شد.

به گزارش  آس، رئال مادرید سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان اروپا به مصاف ناپولی می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: می‌دانیم که بازی سختی در لیگ قهرمانان پیش رو داریم. ناپولی به سختی شکست می‌خورد. از سختی بازی آگاهیم اما برای بازی برگشت آماده هستیم. از جو ورزشگاه این تیم آگاه هستم چون در زمان بازیکن بودنم در آن جا به میدان رفتم. هواداران همیشه حامی تیم خود هستند که این اتفاق زیباست. ورزشگاه‌هایی را که چنین جو سنگینی دارند، دوست دارم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرمربی رئال مادرید درباره ترکیب تیم اظهار کرد: روش بازی تیم کمی تغییر پیدا خواهد کرد. تنها چیزی که نباید تغییر دهیم، تفکرمان است. سیستم بازی که مشخص است؛ مهم عملکردمان است به خصوص در چنین بازی حساسی.

زیدان که نگران خط حمله ناپولی نیست، در ادامه گفت: برابر تیم های خوب بازی کردیم و به بازی‌های این چنینی عادت کردیم. علاوه بر این خط حمله ما نیز خوب است. فردا بازی زیبایی را خواهیم دید. ناپولی چون به گل نیاز دارد ما را تحت فشار قرار خواهد داد. این تیم می تواند از روش های مختلفی برای ضربه زدن به ما استفاده کند. ما نیز تنها به دنبال پیروزی هستیم.

در نظرسنجی سایت آس ۷۷ درصد هواداران خواهان نبود BBC (کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو) در دیدار برابر ناپولی شدند. سرمربی فرانسوی در این باره اظهار کرد: هر کسی می تواند نظر دهد. هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. از همه بازیکنانم راضی و خشنودم. برخی ها معتقدند بهتر است BBC بازی کند و بعضی ها مخالف آن هستند. فردا همه چیز مشخص خواهد شد.