۰ نفر

هشدار AFC به داوران به خاطر حرکت جنجالی رجب‌زاده

۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۵۹
کد خبر: 180098
هشدار AFC به داوران به خاطر حرکت جنجالی رجب‌زاده

بعد از حرکت جنجالی مهدی رجب زاده در دیدار برابر نماینده عربستان، یک سایت عربی مدعی شد کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما به داوران برای کنترل پیراهن بازیکنان هشدار داده است.

به‌ گزارش ‌پاریس نیوز عربی، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های  مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم الأهلی عربستان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک نماینده عربستان به پایان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی رجب زاده بعد از گلی که به ثمر رساند، پیراهن خود را بالا برد که زیر آن نوشته شده بود «فاطمه، عزت عالم است.» این حرکت رجب زاده بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی و سعودی داشت. سایت عربی پاریس نیوز مدعی شد کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از این حرکت رجب زاده به داوران هشدار داده است حتما قبل از بازی پیراهن‌های بازیکنان را کنترل کنند. در غیر این صورت اگر بازیکنی مانند رجب زاده چنین حرکتی را انجام بدهد، خود داوران جریمه خواهند شد.

در بیانیه کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است داوران چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ باید حتما پیراهن و زیر پیراهن بازیکنان را کنترل کنند تا اتفاق‌های این‌چنینی تکرار نشوند.