۰ نفر

شادی گل رجب زاده سعودی‌ها را خشمگین کرد +عکس

۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۳۸
کد خبر: 179807
شادی گل رجب زاده سعودی‌ها را خشمگین کرد +عکس

شادی گل رجب زاده در دیدار برابر الاهلی عربستان باعث خشم سعودیها شده است. آنها مدعی هستند که این حرکت کاپیتان ذوب آهن با محرومیت او مواجه خواهد شد.

به گزارش الریاضة، در یکی از حساس ترین بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الأهلی عربستان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک نماینده عربستان به پایان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در این دیدار ابتدا الأهلی پیش افتاد اما ذوب آهن توسط مهدی رجب زاده از روی نقطه پنالتی به گل رسید. بعد از آنکه کاپیتان ذوب آهن موفق شد گل تساوی را به ثمر رساند شادی گلی انجام داد که باعث خشم سعودیها شده است و این احتمال زیاد است که برای او محرمیتی هم در نظر گرفته شود.

رجب زاده بعد از گل پیراهن خود را بلند کرد که زیر آن نوشته شده بود" فاطمه عزت عالم است". این حرکت رجب زاده بازتاب زیادی در رسانه های عربی و سعودی داشت.

سایت ارم نیوز امارات نوشت: بازیکن ذوب آهن با حرکت جنجالی که انجام داد باعث خشم مردم عربستان شد. او از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم خواهد شد چرا که AFC هرگونه شعار سیاسی و مذهبی را در مستطیل سبز ممنوع کرده است.

سایت اخبار الریاضیه عربستان هم این حرکت رجب زاده را بازتاب داد و از احتمال محروم شدن این بازیکن ذوب آهن سخن به میان آورد.