۰ نفر

ویسی از سرمربیگری سپاهان استعفا کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۱
کد خبر: 174541
ویسی از سرمربیگری سپاهان استعفا کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست این تیم برابر پیکان از سمت خود استعفا کرد.

عبدالله ویسی که در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر توانسته بوداستقلال خوزستان را قهرمان کند در ابتدای لیگ شانزدهم هدایت زردپوشان اصفهانی را برعهده گرفت اما پس از دیدار هفته بیستم برابر پیکان از سمتش استعفا کرد. سپاهان این بازی را 3 بر 2 به تیم پیکان واگذار کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، یک روز پس از این دیدار عبدالله ویسی با انتشار نامه ای از مسئولیتش کناره گیری کرد. در نامه خداحافظی ویسی آمده است:

«سلام و خداحافظ سپاهان

چه زود دیر می‌شود و چه دیر زود می‌شود. همانطور که مردم اصفهان مدت‌ها در انتظار جاری شدن زاینده رود بودند و طراوت و شادابی را در روان شدن زاینده رود دیدند، قهرمانی سپاهان را هم خواهند دید اما این بار با بر ملأ شدن  پلیدی‌ها  و پستی‌هایی که در اینجا وجود دارد.

آب جاری زاینده رود هنوز زلال نیست، سپاهان هم استارت زد اما هنوز زلال نیست. تمام کسانی که از من سپاهانی جدید، تمیز و جوان می‌خواستند هم اکنون توطئه گرانی هستند که به خاطر منافع شخصی و عقده کرسی نشینی پنهان شده‌اند.

سپاهانی‌های عزیز باهوش باشید؛ کرانچار، فرکی و استیماچ رفتند و من هم می‌روم. رفتنم جایر نیست اما می‌روم. با تشکر از هواداران خوب سپاهان، مسئولین و پیشکسوتان با معرفت اصفهان اما زود دیر می‌شود این بار.»