۰ نفر

تاج: کی روش به دنبال صلح در تیم ملی است

۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۴۴
کد خبر: 174250
تاج: کی روش به دنبال صلح در تیم ملی است

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز بعد ازظهر از ادامه برنامه های تیم ملی با کی روش خبر داد.

مهدی تاج در نشست خبری امروز پیرامون مسائل و مشکلات تیم ملی گفت: کی روش از ابتدا به دنبال صلح در تیم ملی بوده است و وی کماکان به کارش در تیم ملی فوتبال ادامه می دهد.

وی افزود:کی روش معتقد است ما اگر بخواهیم طبق برنامه های فیفا پیش برویم به دلایل شرایط موجود و امکانات کافی از سوی کشورهای حرفه ای مثل اسپانیا و برزیل و دیگر کشور های پیشرفته و مقایسه با امکانات کمتر در ایران ما در برنامه ها عقب می افتیم و باید فعالیتی فراتر از برنامه فیفا را برای تیم ملی فوتبال در نظر بگیریم.

تاج در مورد دستیاران کی روش در تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی اگر قرار باشد فقط برنامه های فیفا را دنبال کند نیازی به برخی از دوستان با نظر کی روش نیست اما اگر قرار بر برنامه هایی فوق برنامه ریزی فیفا داشته باشیم شرایط فرق می کند و البته در این باره من امروز جلسه ای را با جواد نکونام برگزار می کنم.

وی در مورد دیدار پرسپولیس و تراکتور گفت: با برخی از مدیران باشگاه ها از جمله طاهری و افتخاری و آجورلو جلسه ای را برگزار کردیم و به دنبال راهکارهایی برای درآمد زایی بودیم. در جلسه امروز نیز در مورد 3 لایحه مصوب مجلس در مورد فوتبال بحث و بررسی هایی صورت گرفت  و خوشبختانه سهم فوتبال را از این برنامه ها مشخص کردیم و قرار است نمایندگانی برای طراحی این سیستم در حوزه فوتبال انتخاب و در نهایت به در آمدزایی لازم دست یابیم.