۰ نفر

آندو: به استقلال آمدم تا به تیم ملی برگردم

۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰
کد خبر: 172087
آندو: به استقلال آمدم تا به تیم ملی برگردم

این سومین باری است که آندو تیموریان کاپیتان گاه به گاه تیم ملی فوتبال ایران به استقلال می‌پیوندد و این مرتبه مسئولیت‌های او بیش از گذشته است زیرا باید مشکلات آبی‌ها را در فصلی رفع کند که شمار حاشیه‌ها و البته ناکامی‌ها در این باشگاه اصلاً کم نبوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران ،  تیموریان که در آستانه 34 سالگی است و پیوستن مجددش به استقلال از یکشنبه هفته پیش و بعد از تسویه حساب با باشگاه ماشین‌سازی تبریز حتمی شد، دیروز با حضور در باشگاه استقلال در تهران و عقد قرارداد با این باشگاه، آبی‌ شدنش را رسمی کرد اما مدت این قرارداد فقط تا پایان فصل جاری است و این نشانگر وضعیت بی‌ثبات و قابل تغییر هر دو سوی ماجرا است. از یک سو علیرضا منصوریان که خواهان تیموریان شده بود، نمی‌داند فصل بعد (و شاید حتی هفته بعد!) هم در این باشگاه خواهد بود یا خیر و از طرف دیگر، آندو هم مطمئن نیست اتفاقات بعدی او را به کدام سمت و سو خواهد برد.

من کاملاً آماده‌ام

البته تیموریان دیروز پس از رفتن به هیأت فوتبال تهران و امضای قرارداد جدیدش با آبی‌ها، با لحنی مثبت و امیدوارانه از این قضیه سخن گفت. وی متذکر شد از بازگشت به استقلال مسرور است و امید دارد نتایج خوبی را برای این تیم ترسیم کند و دل هواداران را شاد نماید. آندو همچنین گفت: هیچ مشکلی ندارم و همین حالا هم حاضرم برای استقلال به میدان بروم. شرایطم در ماشین‌سازی خوب بود اما علیرضا منصوریان من را خواست و در صحبتی که با وی داشتم، از نیاز مجدد استقلال به من سخن گفت و من هم پذیرفتم. امیدوارم در استقلال آنقدر خوب ظاهر شوم که یک بار دیگر به تیم ملی برگردم و در این تیم فیکس شوم. آندو تصریح کرد که در دیدار اخیر ماشین‌سازی برابر فولاد شرکت کرده و در نتیجه مشکل فیزیکی ندارد و می‌خواهد در تحقق اهداف مهم استقلال نقشی محسوس داشته باشد. وی اضافه کرد: چند سال در استقلال بازی کرده‌ام و خاطرات خوبی هم از آن دوره‌ها دارم و این یک مقدمه‌سازی خوب برای دوره سوم حضورم در این تیم است.

بازگشت در مسابقه برابر پیکان

آندو همچنین گفت که به آبادان می‌رود تا بازی حساس عصر یکشنبه استقلال برابر صنعت نفت در ادامه لیگ برتر را از نزدیک ببیند. او با تأکید بر اینکه تمرینات گروهی‌اش با استقلال تازه از دوشنبه آغاز می‌شود، عملاً گفت که به بازی عصر امروز نمی‌رسد و نخستین بازی او برای استقلال در دوره جدید عضویتش در این تیم، احتمالاً در روز جمعه برابر پیکان خواهد بود.

تیموریان: آماده ارائه هر کمکی به سانحه‌دیدگان پلاسکو هستیم

تیموریان همچنین واقعه اخیر ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت و آتش‌نشانان شجاع گرفتار آمده در این عمارت ویران شده را ستود. در قسمتی از پیام دیروز «آندو» آمده است: من هم به نوبه خود و به عنوان عضوی از خانواده فوتبال، به خانواده آتش‌نشانان فداکار و البته مردم ایران تسلیت می‌گویم و امیدوارم ازجان‌گذشتگی آنها الهام‌بخش فعالیت‌های ما باشد. مطمئنم که خانواده بزرگ فوتبال همیشه در کنار بازماندگان این واقعه تلخ خواهند ماند و ما نیز با مشارکت تشکل‌های هواداری، آماده ارائه هرگونه کمکی به آنها هستیم.