۰ نفر

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با مراکش در امارات لغو شد

۷ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۳۱
کد خبر: 167088
دیدار تیم ملی فوتبال ایران با مراکش در امارات لغو شد

بر اساس ادعای یکی از سایت‌های خبری مراکش، تیم ملی فوتبال این کشور در اردوی امارات به جای ایران به مصاف یک تیم آفریقایی دیگر می رود.

هنوز تکلیف برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با مراکش در اردوی امارات مشخص نیست. در حالی که در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی از برگزاری اردوی تیم ملی ایران در امارات منتشر شده بود، امروز یک سایت مراکشی اعلام کرد که تیم ملی این کشور به جای ایران با کشورهای سوئد و اوگاندا بازی خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، این سایت در گزارشی درباره اردوی آماده سازی مراکش در امارات نوشت: «مراکش دو دیدار دوستانه در کشور امارات برگزار خواهد کرد. در اولین دیدار به مصاف سوئد خواهد رفت و در دومین دیدار با اوگاندا رو به رو خواهد شد. دیدار دوستانه با اوگاندا در روز ۱۱ ژانویه (۲۲ دی ماه)  برگزار خواهد شد. پس از آن، تیم ملی مراکش برای انجام اولین دیدار رسمی خود در جام ملتهای آفریقا با توگو، به کشور گابن خواهد رفت.»

به نظر می رسد مشکلاتی که بر سر راه حضور تیم ملی ایران در امارات وجود داشت، هنوز پابرجاست و مسئولان فدراسیون مراکش را از بازی با ایران در این اردو منصرف کرده است.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هنوز این موضوع را رسما اعلام نکرده اند ولی طی هفته های گذشته تاکید داشتند که به دنبال برطرف کردن مشکل تیم ملی ایران هستند.

باید دید کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از چند ماه قبل با خوشحالی خبر برپایی این اردو را اعلام کرده بود، چه واکنشی نشان خواهد داد.