۰ نفر

یک نام از لیست ایران خارج می‌شود؟

گزینه سرمربی‌گری تیم ملی والیبال ایران به ورشو رفت

۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۸:۴۴
کد خبر: 161368
گزینه سرمربی‌گری تیم ملی والیبال ایران به ورشو رفت

یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی والیبال ایران برای مذاکره با لهستانی‌ها راهی ورشو شده است.

حدود دو روز پیش بود که رسانه‌های ایتالیایی از جمله «گاتزتا دلو اسپورت» اعلام کردند که «رادوستین استویچف» بلغارستانی به‌زودی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال لهستان معرفی می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این مربی بلغارستانی که جزو گزینه‌های اصلی مربی‌گری تیم ملی والیبال ایران نیز محسوب می‌شود راهی ورشو لهستان شده است تا با مسئولان فدراسیون این کشور مذاکره کند.

عکس این مربی در یکی از مشهورترین هتل‌های ورشو لهستان منتشر شده است و به این ترتیب به نظر می‌رسد شایعه مربی‌گری این بلغارستانی در تیم ملی لهستان رنگ واقعیت به خود بگیرد.

رسانه‌ها اعلام کردند که تا اواخر هفته آینده به احتمال فراوان این مربی به عنوان سرمربی تیم ملی لهستان معرفی می‌شود.

«رادوستین استویچف» بلغارستانی، «مارسلو مندس» آرژانتینی، «آندره آناستازی» ایتالیایی و البته «رزنده» برزیلی به عنوان گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی والیبال ایران معرفی شده‌اند.

یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون والیبال اعلام کرده بود که مندس شانس کمی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی دارد و استویچف و آناستازی گزینه‌های جدی‌تری هستند.

اگر حضور استویچف در لهستان قطعی شود بنابراین یکی از گزینه‌های اصلی سرمربی‌گری تیم ملی ایران از لیست خارج می‌شود. با این حال باید منتظر نتیجه مذاکره استویچف با لهستان ماند.

 

گزینه سرمربی والیبال