۰ نفر

سلطانی فر: دولت به مردم وعده سر خرمن نمی‌دهد

۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۴۲
کد خبر: 158828
سلطانی فر: دولت به مردم وعده سر خرمن نمی‌دهد

وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه دولت تدبیر و امید به مردم وعده سر خرمن نمی‌دهد، گفت: دولت اجرای پروژه‌هایی که طی دو سال تکمیل شوند را مدنظر قرار می‌دهد.

مسعود سلطانی فر عصر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان طالقان به سفرهای استانی رئیس جمهور اشاره کرد و با بیان اینکه پیش از انجام هر سفر از دو ماه قبل هماهنگی‌ها انجام می شود، گفت: در جلسات مختلف نیازهای استان ها در بخش های مختلف و اعتبارات مورد نیاز مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی بابیان اینکه در این جلسات پروژه هایی که در روند توسعه استان ها حساس هستند و امکان تامین منابع آن طی مدت دو سال وجود دارد به عنوان پروژه های نهایی مربوط به سفر انتخاب می شوند، افزود: تاکید رئیس جمهور و رویکرد دولت این است که قول هایی به مردم داده شود که طی ۲ سال منابع آن تامین شود.

وزیر ورزش و جوانان باتاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید به مردم وعده سر خرمن نمی دهد و پروژه هایی تعریف می کند که مرتبط با مشکلات مردم بوده و طی دو سال به بهره برداری برسند، اظهار داشت: ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سفر استانی رئیس جمهور به البرز اختصاص یافته که این منابع در اختیار بخش های مختلف اقتصادی قرار خواهد گرفت.

سلطانی فر همچنین بابیان اینکه در جلساتی که برای اجرای برجام انجام می شد کشورهای مختلف با هیئت‌هایی گسترده حضور پیدا می کردند و این در حالی بود که هیئت ایرانی تنها ۴۰ نفر بود، گفت: هیئت ایرانی در مذاکرات موفق شد.

وی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ در این انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: ترامپ پیش از پیروزی در این انتخابات بارها بیان کرده بود که با برجام مخالف است اما بعد از روی کار آمدن به خوبی متوجه این قضیه شد که اجماع جهانی به دنبال این است که برجام اتفاق بیفتد و دیگر آمریکا به تنهایی نمی تواند مخالفت کند

وزیر ورزش و جوانان به تهیه سند توسعه گردشگری شهرستان طالقان نیز اشاره کرد و گفت: محور اصلی توسعه اقتصادی این شهرستان باید گردشگری باشد و از مسئولان در استانداری البرز و فرمانداری طالقان به صورت جدی تقاضا داریم این مسئله را پیگیری کنند.

سلطانی فر افزود: طرح توسعه گردشگری استان البرز باید توسط یک مشاور تهیه و بر این اساس تاسیسات عمومی، اماکن عمومی، هتل و تفریحات مختلف که عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند با تهیه طرح توسعه گردشگری، اهداف، سیاست ها و برنامه ریزی و پروژه هایی که باید در این خصوص انجام شوند به خوبی مشخص شود.

وی ادامه داد: با آماده کردن طرح توسعه گردشگری و ارایه آن به دولت می توان تسهیلات مورد نیاز برای فعالیت بخش های مختلف خصوصی تهیه و مشخص می شود که تمرکز دولت باید بر روی چه برنامه هایی باشد.

سلطانی فر گفت: در ارتباط با وظایف وزارت ورزش و جوانان نیز در مقوله توسعه فضاهای ورزشی به خصوص در روستاهای پر جمعیت شهرستان باید امکانات بیشتری تهیه و نگاه به شهرستان طالقان پر رنگ تر شود.