۰ نفر

پیروانی: برای فوتبال کره متأسفم

۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۹:۰۹
کد خبر: 151119
پیروانی: برای فوتبال کره متأسفم

در جلسه مدیران تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، مدیر تیم ملی ایران اعتراضاتی را به مسئولان فوتبال کره‌جنوبی مطرح کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، یک روز پیش از دیدار ایران برابر کره جنوبی، جلسه مدیران تیم های ملی فوتبال دو تیم در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و در این جلسه درباره موضوعات مختلف و هماهنگی‌ها قبل از بازی صحبت‌هایی انجام گرفت.

یکی از اصلی‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه اعتراض رسمی ایران به رفتارها تحریک آمیز بازیکنان و اعضای کره پیش از سفر به تهران و انجام مصاحبه و توهین یکی از بازیکنان کره به مردم ایران بود.

افشین پیروانی مدیر فنی تیم ملی درباره اینکه بازیکن کره‌ای تهران را شهری کثیف و خانه‌های پایتخت ایران را به زندان تشبیه کرده بود نیز به مدیر تیم ملی کره‌جنوبی به شدت اعتراض کرد.

او با نشان دادن تصاویر منتشر شده از بازیکنان کره‌جنوبی خطاب به مدیر تیم ملی این کشور گفت: گویا هدف شما فوتبال بازی کردن نیست و تنها قصد دارید جنگ روانی به راه بیندازید. 6 سال است که تیم ملی ایران سرمربی خارجی دارد و از او می‌توانید درباره امنیت موجود در ایران بپرسید. امنیت ایران در هیچ کشور منطقه نیست و من متاسفم به خاطر این حرف‌ها. امروز، روز بد فوتبال بود برای من. برای فوتبال کره متاسفم که به بازیکنانش اجازه داد این صحبت ها را علیه ایران مطرح کند.