۰ نفر

نیمار از آرزوهای خود می گوید

۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۰۸
کد خبر: 145977
نیمار از آرزوهای خود می گوید

مهاجم بارسلونا با باشگاههای مختلف صحبت کرد اما پیشنهادات آنها را رد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا ، نیمار درباره پیشنهاد پاری سن ژرمن، تمدید قراردادش، دوران کودکی و دیگر موضوعات صحبت کرد. مهاجم بارسلونا درمورد جلسات با مالک باشگاه PSG  گفت: با افراد زیادی صحبت کردم اما تصمیم گرفتم در بارسا بمانم چون احساس می کنم اینجا خانه من است. از بودن در کنار هم تیمی هایم و زندگی ام در بارسا خشنودم. من یک بارسایی هستم و به همین علت در این باشگاه ماندم.

نیمار درباره پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی در فصل پاری سن ژرمن اظهار کرد: نمی توانم این رقم را تایید کنم. با باشگاه هایی مذاکره داشتیم اما بارسا را انتخاب کردم. امیدورام سالهای زیادی در این جا بمانم و از آن لذت ببرم.

او در ادامه افزود: خودم را بیرون از بارسلونا نمی بینم. هنوز نمی توانم آن را تصور کنم. احساس مهم بودن در این باشگاه دارم و امیدوارم همیشه بازی ام به تیم کمک کند. فکر می کنم فصل خوبی برای من و تیمم باشد.

نیمار که امیدوار است در میان سه نامزد نهایی توپ طلا امسال باشد درباره برنده این جایزه گفت: خیلی سخت می توان از اسمی نام برد. برای من لیونل مسی از همه برتر است. کریستیانو رونالدو عناوینی را سال گذشته به همراه رئال مادرید و پرتغال کسب کرد و این موضوع ممکن است تاثیر زیادی در انتخاب برنده توپ طلا بگذارد. گاهی اوقات توپ طلا را بهترین بازیکن کسب نمی کند. اگر قرار باشد توپ طلا را به بهترین بازیکن بدهند این جایزه همیشه به مسی تعلق می گیرد.

مهاجم ملی پوش برزیلی در رابطه با شروع فصل جدید گفت: خیلی خوشحالم. از بازیها و از بودن در کنار بارسا خشنودم. فکر می کنم فصل بزرگی را پیش رو داشته باشیم. به همین خاطر تلاش و تمرین خواهیم کرد. تا موفق باشیم و از بودن در زمین لذت ببریم. این موضوع از همه چیز مهمتر است.

نیمار درباره مدال طلای المپیک اظهار کرد: مدتها بود به دنبال کسب چنین عنوانی بودیم. با سختیهای زیادی رو به رو شدیم اما این افتخار بزرگی است. از تمام کسانی که در ریو حضور داشتند تا به عنوان قهرمانی دست یابیم تشکر می کنم. اکنون سرمربی تیم می خواهد همه چیز را تثبیت کند. برزیل، برزیل است و همیشه بهترین بازیکنها را خواهد داشت. قهرمان جام جهانی نشدیم و خیلی تحت فشار بودیم. مطمئنم باز هم جامی را فتح می کنیم.

مهاجم برزیلی درباره کودکی خود گفت: کودکی خیلی شادی داشتم. درست است که خیلی چیزها را نداشتم اما پدرم برای من و خواهرم همه کار کرد. کار کرد تا به ما زندگی جدیدی بدهد. زمانی که از بازی کردن پول به دست آوردم ابتدا یک خانه خریدیم که آن برای من یک افتخار است. از بچگی با خانواده ام و دوستانم به کلیسا می رفتیم. دعا خواندن را ترک نکرده ام. خیلی خانواده دوست هستم. همیشه خدا را به خاطر داشتن چنین زندگی شکر می کنم. زمانی که کوچک بودم دوست داشتم همچون روبینیو شوم. از خدا نمی توانم خواسته دیگری داشته باشم و فقط شکرگذار هستم.