۰ نفر

اولتیماتوم به مفسدان مالی فوتبال

۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱:۴۳
کد خبر: 140940
اولتیماتوم به مفسدان مالی فوتبال

وزیر ورزش و جوانان مدعی شد عوامل گرانی بازیکنان فوتبال شناسایی شده اند و آنها را در اختیار قوه قضاییه هستند تا مساله آنها پیگیری شود.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در تمرینات تیم فوتبال استقلال حاضر شد تا یا بازیکنان و کادر فنی این تیم ملاقاتی داشته باشد. او درباره مسائل مربوط به سازمان لیگ و حواشی پیرامون قراردادها گفت: «در وهله اول ما آن چیزی که سازمان لیگ اعلام می‌کند، به عنوان یک سند رسمی می‌پذیریم. در ثانی رسانه‌ها می‌توانند به ما کمک کنند. البته رسانه‌ها می‌توانند به فضای مسموم دیگری نیز وارد شوند که به افزایش ارقام کمک می‌کند. با این حال ما باید کمک کنیم تا اوضاع بهتر شود. الان باشگاه‌ها یک رقمی با بازیکنان قرارداد می‌بندند، بعد می‌بینیم که با مشکل مواجه شده و ارقامی که اعلام شده، اصلاً معنی‌اش این نیست که ارقام را پرداخت کنند. اصلاً چرا باید این‌طور باشد؟ این نشان می‌دهد هرگز به قراردادها منطقی رسیدگی نشده است.»

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، او از رسانه ها برای بهبود شرایط کمک خواست و اضافه کرد: «رسانه‌ها هم به برخی مسائل دامن می‌زنند. به‌عنوان مثال می‌نویسند که این بازیکن را بگیرید، آن بازیکن را بگیرید که این مسئله باعث بالا رفتن رقم‌ها می‌شود. رسانه‌ها به‌عنوان جامعه روشنگر و روشنفکر و مطالبه‌گر از جهت ذهن عموم مردم، ‌به نحوی باید اخبار را بنویسند که در جهت اصلاح امور فعالیت کنند.»
وزیر ورزش از شناسایی عوامل مطالبات نامشروع خبر داد و گفت:« در فصل نقل‌وانتقالات اتفاقات بدی می‌افتد. بخشی را رسانه‌ها و بخشی را کسانی که آویزان این تیم‌ها هستند، رقم می‌زنند. بخش دیگر که به این وضعیت کمک می‌کنند کسانی هستند که مطالبات نامشروع از این باشگاه‌ها دارند. در حال همکاری با قوه قضائیه هستیم و با کمک نهادها مربوطه، این افراد را شناسایی کرده‌ایم.»
او در پایان با پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ در فصل شانزدهم فوتبال گفت: «باید بگویم در این زمینه تخصصی در فوتبال ندارم. امیدوارم همه تیم‌ها خوب بازی کنند. استقلال و پرسپولیس هم خوب باشند. البته من تراکتورسازی، سپاهان، فولاد و همه باشگاه‌ها را دوست دارم و می‌خواهم همه این باشگاه‌ها عملکرد بهتری داشته باشند تا اسباب فشار و فرح مردم را فراهم کنند.»