۰ نفر

در آستانه لیگ‌برتر؛

تکلیف نامعلوم مدیرعاملی در استقلال

۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۹
کد خبر: 137039
تکلیف نامعلوم مدیرعاملی در استقلال

لیگ‌برتر در حالی فردا رسما آغاز می شود که هنوز مشخص نیست برای لیگ شانزدهم چه کسی قرار است به عنوان مدیرعامل در استقلال فعالیت کند.

هم اکنون بهرام افشارزاده حکم سرپرست مدیرعاملی استقلال را در اختیار دارد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان چندان تمایلی به ادامه فعالیت او در این باشگاه ندارد. در این بین نام گزینه‌هایی مثل صادق‌پور و شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان گزینه‌های مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح شده است که البته نام هیچ کدام هنوز از سوی مقامات رسمی تایید نشده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش 3؛ امروز جلسه هیات مدیره استقلال در حالی با حضور نصرالله سجادی معاون وزیرورزش و جوانان برگزار شد که گفته می‌شد قرار است در پایان این جلسه مدیرعامل جدید آبی‌ها معرفی شود که ظاهرا امروز صحبتی در مورد ادامه همکاری بهرام افشارزاده به میان نیامده است. افشارزاده بارها نشان داده که تمایل دارد به عنوان مدیرعامل استقلال به فعالیتش ادامه دهد و به همین دلیل چند وقتی است مسئولیت خود در وزارتخانه را تحویل داده و به صورت دائم در این باشگاه حضور دارد. با این حال به نظر می‌رسد هنوز هم بقای او به عنوان مدیرعامل استقلال قطعی نیست و احتمال اینکه اعضای هیات مدیره فرد جدیدی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کنند، بسیار زیاد است.

آنچه که مسلم است نیمکت لرزان مدیرعاملی در استقلال می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به این تیم در آستانه لیگ‌برتر بزند چراکه علیرضا منصوریان و شاگردانش در این برهه حساس از زمان تنها نیاز به آرامش دارند تا بتوانند استارت قدرتمندی در لیگ شانزدهم بزنند.