۰ نفر

امید نعمتی در گفت و گویی گفت؛

مخاطبان پیش از شنیدن آلبوم به کنسرت بیایند/ آلبوم جدید امید نعمتی در راه است

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹
کد خبر: 348577
مخاطبان پیش از شنیدن آلبوم به کنسرت بیایند/ آلبوم جدید امید نعمتی در راه است

امید نعمتی که قرار است چند روز دیگر به عنوان خواننده، کنسرت «ایستگاه» را به آهنگسازی مهیار علیزاده روی صحنه اجرا کند.

به گزارش اقتصاد هنر آنلاین به نقل از ایسنا، امید نعمتی راجع به کنسرت آلبوم "ایستگاه" گفت: من و مهیار علیزاده خیلی وقت است با یکدیگر دوست هستیم و می‌خواستیم کار مشترکی را انجام بدهیم تا موضوع این کنسرت مطرح شد.

او ادامه می‌دهد: من دوست داشتم کنسرت را بعد از انتشار آلبوم «ایستگاه» برگزار کنیم اما مهیار علیزاده معتقد بود ابتدا کنسرت را برگزار کنیم تا بازخوردهای مردم را در این زمینه ببینیم، من هم موافقت کردم.

نعمتی درباره اینکه آیا ممکن است این بازخوردها تغییراتی را در کار ایجاد کند؟ می‌گوید: این بازخوردها بدون شک تأثیرگذار خواهند بود. من فکر می‌کنم اگر مخاطبان پیش از آلبوم، کنسرت را ببینند باعث بالا رفتن کیفیت آلبوم می‌شود. این تجربه، تجربه‌ای نیست که از نظر اقتصادی روی آن حساب باز کرده باشیم در واقع این خود کار است که برای ما جذابیت دارد.

این هنرمند توضیح می‌دهد: موسیقی «ایستگاه» شبیه به آثاری است که پیشتر از مهیار علیزاده شنیدیم. مهیار در گذشته با هنرمندانی مانند علیرضا قربانی کار کرده است که آن‌ها متعلق به یک نسل قبل‌تر ما در حوزه موسیقی هستند. در این اثر المان‌های نسل جدیدتر وجود دارد و با وجود اینکه شبیه به آثار گذشته مهیار است رنگ و بوی جدید هم دارد.

خواننده گروه موسیقی «پالت» در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره فعالیت‌های این گروه اظهار می‌کند: ما به شدت مشغول فعالیت روی آلبوم جدیدمان هستیم که قرار است تابستان منتشر شود. در این آلبوم تغییراتی در نوازنده‌ها ایجاد شده که باعث شده در سازبندی دستمان بازتر شود و از فضاهای دیگر هم استفاده کنیم.

او ادامه می‌دهد: خوشحالم که در ادامه راه هنری پالت، چنین تجربه‌ای شکل گرفت. ما در آلبوم جدید از سازهایی مانند ترومپت، ترومبون و ساکسیفون و فضاهای موسیقی الکترونیک استفاده کردیم.

نعمتی درباره برنامه کنسرت پالت نیز می‌گوید: ما قصد داریم کنسرتمان را بعد از انتشار آلبوم برگزار کنیم. البته بخش‌هایی از این آلبوم را در کنسرت قبلی‌مان اجرا کردیم.

او که پیشتر تیتراژ فصل اول و دوم سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت را خوانده است در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است تیتراژ سریال «فوق‌لیسانسه‌ها» را نیز که به تازگی کلید خورده است، اجرا کند؟ می‌گوید: هنوز صحبتی در این زمینه انجام نشده اما اگر آقای صحت بخواهد حتماً این کار را انجام می‌دهیم.

این هنرمند همچنین اظهار می‌کند: به نظرم حال موسیقی این روزها خوب نیست و گوش مردم آنقدر آموزش‌دیده نیست. به همین دلیل می‌شود از این موضوع سوءاستفاده و آثاری تولید کرد که کیفیت خوبی ندارند و مردم هم استقبال کنند. نسل جدید موسیقی بیشتر به پول فکر می‌کنند و کمتر به المان‌های موسیقایی توجه دارند. امیدوارم شاهد تولید موسیقی‌های با کیفیت‌تر و مواجه جدی‌تر مردم با موسیقی باشیم.