۰ نفر

در راستایِ توجه به معماری ایرانی

نشست آب و قنات برگزار می‌شود

۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۲۳
کد خبر: 346084
نشست آب و قنات برگزار می‌شود

محمد مهدی محمودی، مدیر اندیشکده هرم پی از برگزاری نشست آب و قنات در فروردین‌ماه سال 98خبر داد و گفت: نخستین برنامه از سلسله نشست‌های علمی تخصصی هنر، معماری و شهرسازی اندیشکده هرم پی در سال 98به موضوع آب و قنات اختصاص دارد.

به گزارش اقتصاد هنر آنلاین به نقل از خبرنگار هنرآنلاین، او ادامه داد: در این نشست، دکتر غزال کرامتی، معمار و استاد دانشگاه که سال‌ها درباره آب‌های آزاد در تهران فعالیت کرده است به عنوان کارشناس حضور خواهد داشت. همچنین دکتر سید اویس ترابی، کارشناس محیط زیست و شهرسازی که سال‌ها در زمینه آب‌های زیرزمینی تهران پژوهش داشته‌اند در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

مدیر اندیشکده هرم پی تصریح کرد: در این نشست، مهندس احمد مالکی، که به عنوان یکی از مهم‌ترین قنات شناسان ایران و تهران به شمار می‌رود، نیز حضور خواهد داشت.

محمودی درباره انتخاب موضوعات در این سلسله نشست‌ها، توضیح داد و گفت: تمام تلاش ما در اندیشکده هرم پی این است که صرفاً بر معماری محض تمرکز نداشته باشیم و به شکل میان‌رشته‌ای، مباحث مرتبط با حوزه معماری را بررسی کنیم.

بر اساس این گزارش، نشست "آب و قنات" پنج شنبه 29 فروردین ماه از ساعت 15 الی 18 در سالن اجتماعات اندیشکده هرم پی واقع  در خیابان کارگر شمالی، کوچه چهارم، پلاک 14، واحد یک برگزار می‌شود.