۰ نفر

چجوری با دختر خانم ها در جمع حرف بزنیم؟ / ۸ ترفند برای حرف زدن با یک دختر

۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۱۶
کد خبر: 680357
چجوری با دختر خانم ها در جمع حرف بزنیم؟ / ۸ ترفند برای حرف زدن با یک دختر

برای عده ای حرف زدن با دختر کار بسیار سختی است و زمانی که با یک نفر مخاطب شوید قضیه فرق کرده و بسیار سخت تر می شود. اگر اعتماد به نفس خود را افزایش داده و موضوعاتی برای صحبت کردن پیدا کنید، مسلما راهی برای برقراری ارتباط نیز پیدا می کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین در این مقاله به روش های چگونه حرف زدن با یک دختر و ایجاد رابطه دوستی با ایشان پرداخته ایم.

الف. ارتباط برقرار کردن و حرف زدن با دختر در یک جمع

۱. شرایط جمع را بررسی کنید

مسلما حضور در تمام گروه ها مناسب نیست. آیا گروهی که دختر مورد نظرتان در آن حضور دارد، اعضای گروه درباره مسائل کاری صحبت می کنند یا شخصی از آن ها مریض شده است و مشغول صحبت درباره او هستند؟ بدون این که متوجه شوند، به آن ها توجه کرده تا سرنخی دستگیرتان شود.

  در این ترفند برای حرف زدن با یک دختر  اگر او درباره یک موضوع مهم و جدی صحبت می کند، بهتر است با او هم کلام نشوید. اما اگر به نظر دختر مهربان و خوش قلبی است، می توانید مسیر خود را ادامه دهید.


۲. به یکی از اعضای گروه تبدیل شوید

اولین قدم برای وارد شدن به هر جمعی این است که با اعضای آن جور شده اما خیلی هم نباید آشکار باشد. به دنبال راهی باشید تا تماما طبیعی وارد گروه شده یا صبر کنید تا مسئله ی خیلی خوبی به گوش تان بخورد.

    می توانید در رابطه با موضوع مختلف از او سوال بپرسید.

    ورود به گروهی که هیچ کدام از اعضای آن را نمی شناسید درست نیست؛ پس منتظر مانده و حواس تان به صحبت هایشان باشد.

۳. وارد گروه شوید

گوش کنید ببینید اعضای گروه درباره چه مسئله ای صحبت می کنند و سپس در رابطه با موضوع به آن ها کمک کنید و از موارد گفته شده به نفع خود استفاده کنید.

    اگر لازم بود خودتان را به آن ها معرفی کنید. مثلا اگر آن ها درباره یک فیلم سینمایی که اخیرا دیده اند صحبت می کنند، وارد بحث آن ها شده و نظر خود را بیان کنید.

    وقتی که وارد گروه شدید، هرگز نباید مستقیما با فرد مورد نظرتان مخاطب شوید، در عوض باید با تمام دخترها صحبت کنید. با توجه به تیپ شخصیتی دختر مورد نظرتان، ممکن است از این که چیزی را به دوستانش پیشنهاد می کنید یا به آن ها بیشتر توجه می کنید، احساس نگرانی کند.

۴. صحبت های مستقیم با مخاطب خود را آغاز کنید

پس از شروع به صحبت درباره موضوعی که اعضای گروه درباره آن صحبت می کنند، اکنون آرام آرام با فرد مورد نظرتان مخاطب شوید. با او هم کلام شده و تماس چشمی برقرار کنید.

    به آرامی نظرات خود را بیان کنید به نحوی که اعضای دیگر گروه متوجه شما نشوند و توجه او به شما جلب شود؛ در این شرایط او بیشتر به شما توجه می کند.

۵. به صحبت کردن ادامه دهید

گاهی اوقات اعضای دیگر گروه نیستند و شما می توانید به صورت خصوصی و مستقیما با او صحبت کنید. تمام سوالات مورد نظر خودتان را بپرسید و از تماس چشمی غافل نشوید تا مطمئن شود که به طور ویژه با او صحبت می کنید.

    اگر دیگر اعضای گروه شما را تنها نگذاشتند، حتما در صحبت های خود با او دیگران را هم وارد کنید. همچنان علاقه خود به ادامه بحث را نشان دهید.

۶. اگر این روش موثر نبود، دیگر ادامه ندهید

گاهی اوقات بهترین روش موجود این است که مدتی با یک نفر صحبت کرده و سپس آن جا را ترک کنید. سعی کنید همچنان تماس چشمی خود با دختر مورد نظرتان را حفظ کنید چرا که به این صورت راحت تر می توانید متوجه شوید که او هم مایل به صحبت با شما است یا خیر.

    اگر دختر مورد علاقه تان را در یک مهمانی ملاقات کردید، زمانی که می خواستند مکان را ترک کنند، خیلی زود فرصتی برای صحبت کردن با او پیدا کنید و بگویید که زمان خوبی را با او سپری کرده اید. به او بگویید که گاهی اوقات دوست دارید برای صرف قهوه یا نوشیدنی او را ملاقات کنید.

ب. بدانید که باید در چه مورد صحبت کنید

۱. بیشتر سوال بپرسید

اعضای گروه بیشتر به چه چیزی علاقه دارند؟ باید درباره موضوعات و مسائل مختلف سوال پرسیده تا متوجه شوید که فرد مورد نظرتان و دیگر اعضای گروه به چه چیزی علاقه دارند. اگر با هیچ کدام از اعضای گروه آشنایی ندارید، می توانید از این سوالات استفاده کنید:

    شما چگونه با یک دیگر آشنا شده اید؟

    چقدر با یک دیگر بیرون می روید؟

    نوشیدنی مورد علاقه تان چیست؟

۲. به حرف های آن ها گوش کرده و پیگیر باشید.

گوش کردن به صحبت های دیگران یک مهارت بسیار مهم است و هر چقدر که بیشتر گوش کنید، بهتر می توانید از جنبه ها و موارد مرتبط با اعضای گروه سر در بیاورید. به صحبت های آن ها گوش کرده و نظر خودتان را به طور مثبت و به خوبی اظهار کنید. مثلا اگر درباره یک فیلم صحبت می کنند، نظرات هر کدام درباره فیلم را بدانید.

    پیگیر بودن بسیار مهم است. مسلما بدون گوش دادن به حرف های فرد مورد نظرتان نمی توانید به او پاسخ دهید.

۳. توجه خود را از دیگر اعضا گروه به فرد مورد نظر معطوف کنید

اگر یکی از اعضای گروه مشغول گفتن ایده خود درباره یک موضوع مشخص است، شما به فرد مورد نظرتان نگاه کرده و بگویید که “نظر تو چیست؟” مسلما با این کار به راحتی می توانید وارد حرف ها شده و با او صحبت کنید. علاوه بر این، این کار به صورت کاملا آشکار به همه نشان می دهد که دوست دارید به طور ویژه با او صحبت کنید.

۴. نقطه مشترک خودتان و او را پیدا کنید

اگر می دانید که طرف مقابل تان بیشتر به چه چیزی علاقه دارد، این مورد را مد نظر قرار داده و در این باره از او سوال کنید.

۵. درباره خودتان با او صحبت کنید

مسلما اگر مدام درباره او سوال پرسیده و درباره خودتان هیچ چیز نگویید، او فکر می کند که هدف تان دخالت و فضولی کردن است. کاری کنید که احساس راحتی داشته باشد. پس از این که او درباره خود صحبت کرد، حالا یکی از مواردی که درباره آن ها صحبت کرده است را انتخاب کرده و جواب آن را بدهید.

 البته توجه کنید که صرفا نیز نباید در مورد خودتان صحبت کنید.

چجوری با دختر خانم ها در جمع حرف بزنیم؟ / ۸ ترفند برای حرف زدن با یک دختر

۶. برخورد مثبت داشته باشید

وقتی که با اعضای گروه صحبت می کنید سعی کنید همه چیز شفاف و سازنده باشد. نظرات دیگران را تایید کنید. سخنان هیچ کدام را قطع نکرده یا اولین نفری نباشید که گروه را ترک می کند.

    گفتن جوک های کوتاه نیز تاثیر گذار است؛ البته بین جوک هایی که برای خنده و جوک هایی که برای تحت تاثیر گذاشتن طرف مقابل گفته می شوند، یک تفاوت وجود دارد.

۷. خودتان باشید

هرگز سعی نکنید برای تحت تاثیر قرار دادن دختر مورد نظرتان وانمود کنید فرد دیگری هستید یا به چیزهایی علاقه نشان دهید که اصلا دوست ندارید. اگر احساس کردید که موارد مشترک با او ندارید مشکلی نیست، گروه های دیگر را زیر نظر گفته و سر صحبت را با آن ها باز کنید.

۸. مرزها را فراموش کنید

برای حرف زدن با دختر اول از همه خود را معرفی کرده، با او و سپس بقیه اعضا گروه سلام علیک کنید. بپرسید اجازه دارید کنار آن ها بنشینید یا خیر. با همه صحبت کرده و کاملا خود را نسبت به صحبت هایی که می شود علاقمند نشان دهید. در واقع باید به این صورت با یک گروه جدید سر صحبت را باز کنید.

    هرگز به دنبال خودنمایی نباشید.