۰ نفر

تست بینایی؛ فقط نابغه ها حیوانات پنهان شده در تصویر را می بینند!

۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲
کد خبر: 685396
تست بینایی؛ فقط نابغه ها حیوانات پنهان شده در تصویر را می بینند!

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است. خطای دید و تست های بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است. در این تصویر سیاه و سفید چند حیوان پنهان شده، آیا می توانید تمام آنها را بیابید؟

به گزارش اقتصادآنلاین، خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. جالب است بدانید که چگونه برخی از چیزها دقیقا در مقابل شما قرار دارند، اما تشخیص و دیدن آنها زمان زیادی می برد.

خطای دید به احساس دیدن تصاویری گفته می‌شود که فریبنده یا گمراه کننده هستند. در این حالت اطلاعاتی که بوسیله چشم جمع‌آوری شده و توسط مغز پردازش می‌گردد منجر به درک تصویری می‌شود که با واقعیت آن تصویر تطابق ندارد.

خطای دید چیست؟

خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

تست بینایی امروز در نگاه اول شبیه به طرح سیاه و سفید درختان به نظر می رسد، اما اگر به دقت نگاه کنید، حیواناتی را خواهید دید که بین تنه و شاخه های درختان پنهان شده اند. در این تصویر ۵ حیوان مختلف پنهان شده و به احتمال زیاد بسیاری از شما نتوانید همه آنها را پیدا کنید. 

تست بینایی حیوانات گمشده

آیا می توانید طرح یا طرح کلی هر حیوانی را ببینید؟ اگر با دقت به تست بینایی امروز نگاه کنید متوجه خواهید شد که چگونه درختان با شاخه هایشان در هم تنیده شده اند و شکل یک حیوان را به وجود آورده اند. 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه را ببینید

.

.

.

.

اگر هنوز برای پیدا کردن حیوانات مشکل دارید ما شما را راهنمایی میکنیم

یک حیوان در مرکز تصویر قرار دارند. برای پیدا کردن بقیه حیوانات نیز لازم است تصویر را ۹۰ درجه بچرخانید

.

.

.

.

توانستید تمام حیوانات را ببیند؟ در بخش نظرات برای ما بنویسید که چه حیواناتی و در کدام از بخش تصویر دیده اید. 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر چشمان تیزبینی داشته باشید تا حالا آن را پیدا کرده اید. اگر نه، پاسخ را در اینجا ببینید

برای ما بنویسید که آیا توانستید بدون کمک گرفتن از پاسخ خودتان تست امروز را حل کنید؟ پیدا کردن پاسخ چند ثانیه زمان برد