۰ نفر

در بازدید رییس کل دادگستری استان مرکزی از ایرالکو؛

افزایش ظرفیت تولید بیلت و بهره برداری نیمه شمالی خط ۵ کارگاه احیاء یک، به زودی

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۴۹
کد خبر: 438038
افزایش ظرفیت تولید بیلت و بهره برداری نیمه شمالی خط ۵ کارگاه احیاء یک، به زودی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی، دادستان کلان شهر اراک و مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از ایرالکو بازدید کرد.

 به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی، قاسمی دادستان اراک، درودگر رییس دادگاه‌های دادگستری اراک، ملک محمدی معاون قضایی رییس کل دادگاه‌های عمومی انقلاب، سید مهدی تقوی بازرس کل استان مرکزی و آبائی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و هیات همراه (روز چهارشنبه مورخ 17/2/99 )برای آشنایی نزدیک با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت آلومینیوم ایران و همچنین تبریک روز جهانی کار و کارگر به پرسنل ایرالکو؛ از این شرکت بازدید نمودند.

 در این بازدید مجیدی مدیرعامل ایرالکو، ضمن خیرمقدم به مدعوین، درخصوص فعالیت، توانمندی‌ها و برنامه‌های آینده شرکت آلومینیوم ایران توضیحاتی را بیان نمودند. در ادامه ابوالحسنی مدیر کارخانه، در ارتباط با فرآیند تولید شمش و معرفی واحدهای تولیدی، گزارش جامعی را در نمایشگاه دائمی ایرالکو ارائه نموده و با تاکید به سال جهش تولید، افزایش ظرفیت تولید کارخانه را با راه اندازی کارگاه بیلت طول بلند و بهره برداری کامل از نیمه شمالی خط ۵ کارگاه احیاء یک، نوید دادند.

 بازدید از خط تولید کارگاه ۱۱۰ هزار تنی احیاء ۲، برنامه صورت گرفته دیگری بود که طی آن مهندس مجیدی توضیحاتی را در خصوص اهداف این شرکت؛ مطرح و اظهار امیدواری نمودند، با استفاده از توان و پتانسیل بالای ایرالکو و رفع موانع پیش رو، بتوان با برنامه ریزی مناسب و با هم‌فکری همه دستگاه‌ها و صاحب‌نظران استان، به اهداف در نظر گرفته شده در جهت نیل به تحقق شعار سال؛ درشرکت آلومینیوم ایران برسیم.

در پایان مدیرعامل ایرالکو از رییس کل دادگستری درخواست کردند که جلسه کمیته استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان مرکزی، در محل شرکت ایرالکو برگزار گردد تا مسائل و مشکلات شرکت ایرالکو در تامین مواد اولیه و تولید، مطرح و تصمیمات مقتضی اتخاذ و به جلسه سران قوا منعکس گردد.