۰ نفر

دست‌یابی به رکورد تولید ماهانه در فولادسازی و ریخته‌گری فولاد مبارکه

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵
کد خبر: 434420
دست‌یابی به رکورد تولید ماهانه در فولادسازی و ریخته‌گری فولاد مبارکه

غیورمردان ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در اولین ماه از سالی که از ســــوی رهبـــــر انقلاب اســـلامی ســـال «جهــــش تولید» نام‌گـــذاری شده است، با دست‌یابی به تولید ماهانۀ 636هزار تن تختال و تولید روزانه 50 ذوب توســــط یـــک ماشیــــن ریخته‌گری، رکوردهای به‌یادماندنی و افتخارآمیزی ثبت کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیر  ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم ضمن تأییـــد این خبــــــــــر گفت: این موفقیــــــــت‌های قابل‌ستایش در سایۀ الطاف خداوند و با عزم راسخ کارکنان این ناحیه، علی‌رغم وجود مشکلات ناشی از مراقبت‌های ویژۀ جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به دست آمده است.

غلامرضا سلیمی با اشاره به این‌که رکورد قبلی تولید ماهانه به میزان 618 هزار تن و در اردیبهشت 1397 به دست آمده بود، از تمامی کارکنان شرکت، به‌ویژه تلاشگران ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، برای دست‌یابی به این رکورد قدردانی کرد.

وی افزود: آنـــــچه بر اهمیـــــت این موفقیـــــت‌ها می‌افــــــــزاید دست‌یابی به ایـــــن رکــــــــــوردهـــا در شرایـــط خاص ناشــــی از مراقبـــت‌های ضروری برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19 و نیز وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های دشمنان است. شایسته است از تک‌تک همکاران ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و واحدهای پشتیبانی‌کننده به جهت کار و تلاش مثال‌زدنی ایشان که موجب این افتخارات شده است، تشکر کنم.