۰ نفر

در کمیته سرمایه گذاری ایمیدرو مطرح شد:

غریب پور: برنامه تامین نقدینگی از بورس برای طرح‌های توسعه‌ای

۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵
کد خبر: 430950
غریب پور: برنامه تامین نقدینگی از بورس برای طرح‌های توسعه‌ای

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: تامین نقدینگی از طریق بورس به منظور اجرای طرح های توسعه، در اولویت برنامه های ایمیدرو در سال "جهش تولید" قرار دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، خداداد غریب پور در نشست کمیته سرمایه گذاری ایمیدرو که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور مدیران عامل شرکت های تامین سرمایه امین برگزار شد، افزود: ایمیدرو به دنبال بررسی راهکارهای تامین مالی از طریق بورس برای تکمیل پروژه ها و تامین نقدینگی مورد نیاز شرکت ها است.

وی گفت: استفاده از تجارب شرکت تامین سرمایه امین در ایجاد صندوق سرمایه گذاری، می تواند در تعیین مدلی برای تامین نقدینگی طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی موثر باشد.

مسیرهای جدید تامین مالی

غریب پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بررسی پیشنهادهای تامین مالی از طریق بورس برای یکی از طرح های بزرگ ایمیدرو در حال بررسی است، اظهار داشت: علاوه بر این مقرر شد برای طرح های زنجیره فولاد که در اختیار شرکت ملی فولاد است، پیشنهاد تامین مالی از بورس به شرکت ملی فولاد ارایه شود.

رییس هیات عامل ایمیدرو افزود: همچنین برای طرح احیا و فعالسازی معادن کوچک نیز قرار شد پیشنهاد بسته تامین مالی از بورس توسط شرکت تامین سرمایه امین ارایه شود.