۰ نفر

شماره تازه مجله «عصر مس» منتشر شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹
کد خبر: 425381
شماره تازه مجله «عصر مس» منتشر شد

شماره تازه مجله «عصرمس» با پرونده‌ای ویژه درباره کارنامه شرکت مس در سال 1398، با سردبیری «مجتبی احمدی» منتشر شد. همراه با انتشار این شماره، سومین شماره نشریه «مس‌آباد» با سردبیری «لیلا ملت‌دوست» نیز منتشر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، مجله «عصر مس» با عنوانِ «رسانه مکتوبِ صنعت مس ایران»، شماره یازدهم دوره تازه و شماره 80 پی‌درپیِ این نشریه به‌شمار می‌رود و به تاریخِ بهمن و اسفند 1398 انتشار یافته است. در این نشریه، آخرین رویدادها و دستاوردهای شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه‌های تولید، توسعه، فروش، آموزش و مسئولیت اجتماعی منتشر می‌شود.

براساس این گزارش، در صفحات آغازین این شماره از نشریه، گفت‌وگوهایی با دکتر «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، و مهندس «آرمان حسنی» معاون توسعه سرمایه انسانی و فناوری اطلاعاتی شرکت مس، انتشار یافته است. در صفحات بعد این شماره از نشریه، پرونده‌ای با تیتر «روشن‌تر از همیشه» درباره کارنامه شرکت مس در سال 1398 در حوزه‌های تولید، توسعه، فروش، صادرات و اکتشافات، منتشر شده است. فصل تاریخی و مروری بر مهم‌ترین خبرهای شرکت مس در دو ماه گذشته نیز، از دیگر بخش‌های شماره تازه «عصر مس» است.

مصداقی برای اتحاد، صبر و کار سخت

«حیدر ضیغمی» مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، در سرمقاله این شماره از «عصر مس» چنین نوشته است: شرکت ملی صنایع مس ایران در سال 1398 که آخرین روزهایش در حال سپری شدن است، به‌رغم همه مشکلات و دشواری‌هایی که کشور عزیزمان با آن‌ها روبه‌رو بود، کوشید با تدبیر مدیران و همت همه کارکنانش در ستاد و مجتمع‌های تولیدی، روزهایی توأم با رشد و موفقیت را رقم بزند. اینک در واپسین روزهای این سال پر فراز و نشیب، وقتی به کارنامه شرکت مس در زمینه‌های گوناگون نگاه می‌کنیم، همه گزارش‌ها و آمار و ارقام، از عزم‌های راسخ سخت‌کوشان صنعت مس حکایت دارد که هم در همه بخش‌های تولید رکوردهای چشمگیری را ثبت کردند؛ هم در توسعه، طرح‌های مهم و بزرگی را به سرانجام رسانده و یا با تمام توان به پیش بردند؛ و هم در حوزه فروش و صادرات، عددهای درخشانی را به ثبت رساندند. همکاران من در این شماره از مجله «عصر مس»، صفحاتی را به بررسی گذرای همین کارنامه درخشان اختصاص داده و کوشیده‌اند از طریق گفت‌وگو با چند تن از مدیران و نیز با تهیه گزارش‌هایی، بخشی از این دستاوردها و موفقیت‌های ثمربخش و امیدآفرین را ثبت و ضبط کنند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه نمازجمعه اواخر دی‌ماه امسال فرموده بودند: «باید ملت ایران و مسئولین کشور تلاش‌شان برای قوی شدن کشور و قوی شدن ملت باشد، با اتحاد، با حضور، با صبر و استقامت و با کار سخت و پرهیز از تنبلی؛ این اگر [محقق] شد، به توفیق الهی، به فضل الهی، ملت ایران در آینده نه‌چندان دوری آن‌چنان خواهد شد که دشمنان حتی جرأت تهدید هم پیدا نکنند.» ما خاضعانه خداوند متعال را شاکریم و بسیار خرسندیم که تلاشگران شرکت ملی صنایع مس ایران، توانستند در سال 1398 مصداق اتحاد، حضور، صبر و استقامت و کار سخت باشند تا در راه قوی‌تر شدن میهن عزیزمان، نقش مهم و مؤثر خود را ایفا کنند. مسیر غرورآفرینی که امیدواریم در سال پیش‌رو نیز، به لطف خدای رحمان و رحیم، و اهتمام همه همکاران عزیز، تداوم داشته باشد.

«مس‌آباد» به شماره سوم رسید

شماره سوم نشریه «مس‌آباد» نیز، که با هدف عمق‌بخشی به روابط بین کارکنان و خانواده‌های آنان با شرکت ملی صنایع مس ایران و با حمایت دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس شکل گرفته، به‌عنوان ضمیمه کودک و نوجوان شماره تازه مجله «عصرمس» منتشر شده است. سومین شماره «مس‌آباد» که به تاریخِ بهمن و اسفند 1398 در 40صفحه منتشر شده، در میان فرزندان کارکنان مجتمع‌های تولیدی شرکت مس در کشور توزیع می‌شود.

«مس‌آباد» که با سردبیری «لیلا ملت‌دوست» و مدیریت هنری «مسلم علم‌زاده» منتشر می‌شود، تلاش کرده بهترین‌های حوزه کودک و نوجوان را دور هم جمع کند تا نشریه‌ای پربار و غنی برای فرزندان کارکنان شرکت مس باشد. در این شماره، داستان‌ها و شعرهایی از نویسندگان و شاعران سرشناسی همچون «فرهاد حسن‌زاده»، «محمدرضا شمس»، «محمود پوروهاب»، «لاله ضیایی»، «فاطمه سالاروند»، «بیتا مقدمی»، «غلامرضا بکتاش»، «طیبه شامانی»، «مریم اسلامی»، «محمدرضا مرزوقی»، «نسیم نوروزی»، «علی خوش‌جام» و «یاسمن رضاییان» منتشرشده. همچنین، در بخش بازی و سرگرمی نیز، بازی‌هایی با طراحی «علی جانب‌الهی» در دو بخش کودک و نوجوان مجله دیده می‌شود. در زمینه تصویرگری نیز، در شماره سوم «مس‌آباد» آثاری از جمعی از بهترین‌های حوزه تصویرگری کشور ازجمله «مجید صابری‌نژاد»، «یگانه یعقوب‌نژاد»، «عاطفه فتوحی»، «مهدی بادیه‌‌پیما»، «محمدصالح رزم‌حسینی»، «زینب امیری‌مقدم»، «شیوا قاضی»، «نسترن عنبری»، «منصوره محمدی»، «مهسا زیباروی»، «سمیه شهبازی»، «مجتبی نادرخانی»، «فائزه حاجی‌اسماعیلی» و «فاطمه زمانه‌رو» به چاپ رسیده است.