۰ نفر

آخرین وضعیت کرونا در استان فارس

۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲
کد خبر: 603363
آخرین وضعیت کرونا در استان فارس

طبق آخرین گزارش اعلانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت در اثر این بیماری در استان فارس گزارش نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ براساس آخرین کزارش‌ها، از ابتدای شیوع این بیماری نت صبح دوشنبه ۴ بهمن، یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۳۵۴ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۵۲۰ هزار و ۶۶۹ بیمار مثبت شناسایی شده است.

این آمار حاکیست، با بستری ۹۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۳۷۰ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۵۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۰۸ هزار و ۷۰۸ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

گفتنی است، در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هفت میلیون و ۱۶۹ هزار و ۴۸۲ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۶۶ هزار و ۸۶۱ دُز نوبت اول، دو میلیون و ۹۹۰ هزار و ۱۱۴ دُز نوبت دوم و ۹۱۲ هزار و ۵۰۷ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.