۰ نفر

روش های کاربردی برای چربی سوزی

۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱:۵۸
کد خبر: 601274
روش های کاربردی برای چربی سوزی

وزن کم کردن همیشه کار ساده‌ای نیست، اما چیزی که در این زمینه اهمیت دارد، تغییر سبک زندگی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیناک، وزن کم کردن همیشه کار ساده‌ای نیست اما چیزی که در این زمینه اهمیت دارد، تغییر سبک زندگی است. در این مطلب به شما روش‌های ساده اما کاربردی چربی سوزی را آموزش می‌دهیم.

پروتئین در وعده صبحانه

اگر صبح‌ها پروتئین نخورید، بدن شما آن را از ماهیچه‌هایتان می‌گیرد. پس سعی کنید که حتما یک صبحانه با ۲۰ تا ۳۰ درصد پروتئین داشته باشید؛ تخم مرغ آب پز، پنیر، ماست یونانی، آجیل و توت فرنگی می‌تواند این پروتئین را به بدن شما بدهد.

صبحانه

یشتر پروتئین مصرف کنید

جالب است بدانید که هر چه پروتئین بیشتری به صورت روزانه مصرف کنید، شکم شما لاغرتر می‌ماند. چرا که هضم پروتئین به زمان بیشتری نیاز دارد. در حالی که کربوهیدرات‌ها در زمان کمتری هضم می‌شوند. پس پروتئین به شما کمک می‌کند که کالری کمتری مصرف کنید و زمان بیشتری سیر بمانید.

مولتی ویتامین بخورید

کاهش وزن و کم خوردن یا نخوردن بعضی ویتامین‌ها باعث توقف لاغری شما می‌شود. پس حتما از مولتی ویتامین‌ها استفاده کنید تا مراحل لاغری شما به خوبی طی شود. هر رژیم غذایی‌ای که دارید در کنارش مولتی ویتامین مصرف کنید، البته با مشورت پزشک.

فیبر بیشتری مصرف کنید

موادغذایی دارای فیبر ساعات بیشتری شما را سیر نگه می‌دارند و کالری کمتری دارند. برای همین خوردن میوه‌ها و سبزیجات توصیه می‌شود. البته نه همه میوه‌ها و سبزیجات. پس در وعده عصرانه یا صبحانه خوردن میوه و سبزی را فراموش نکنید.

شیر بنوشید

معمولا افرادی که رژیم می‌گیرند، شیر گاو را از رژیم خود حذف می‌کنند. در حالی که شیر گاو دارای قدرت چربی سوزی بالایی است. پیشنهاد ما این است که بعد از ورزش حتما یک لیوان شیر بنوشید.

به میزان کافی غذا بخورید

فکر نکنید با گرسنگی کشیدن، وزنتان کم می‌شود. توجه کنید که شما باید کالری مصرفی‌تان را پایین بیاورید. برای این کار باید از خوردن هله هوله پرهیز کنید و غذا‌های سالم بخورید.

آّب

سریع آب بنوشید

یکی از روش‌های چربی سوزی نوشیدن آب است. خیالتان راحت باشد که نوشیدن آب ضرری ندارد و شما باید بیشتر از یک آدم معمولی آب بنوشید. سعی کنید حتی در هنگام گرسنگی هم آب بنوشید. معمولا افرادی که پرخوری می‌کنند، آب کمتری می‌نوشند. به همین دلیل برای جبران کم آبی بدنشان به پرخوری روی می‌آورند.

کمی تحرک در طول روز

نشستن بیش از اندازه در طول روز باعث چاقی می‌شود. پس حتما ساعتی را به پیاده روی اختصاص بدهید. اگر کارمند هستید، می‌توانید مسیر رفت به محل کار یا مسیر برگشت به خانه را پیاده روی کنید. فقظ کافی است که از این رخوت خارج شوید.