۰ نفر

مثبت شدن آزمایش کرونای ۱۱ نفر در استان سمنان

۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۰۷
کد خبر: 597912
مثبت شدن آزمایش کرونای ۱۱ نفر در استان سمنان

طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از هفدهم تا هجدهم دی ۱۴۰۰ آزمایش کرونای ۱۱ نفر در استان مثبت اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از هفدهم تا هجدهم دی، یک نفر در استان به دلیل به ابتلا به ویروس کرونا جان باخت.

براساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از هفدهم تا هجدهم دی، ۷۶ نفر مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد آزمایش کرونای ۱۱ نفر مثبت اعلام شد.

در گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان آمده است: از مجموع ۱۱ نفر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و پنج نفر در بیمارستان بستری شدند.

براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته (از هفدهم تا هجدهم دی ) ۱۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۲۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند این درحالیست که پس از ۶۱۴ روز، آمار شناسایی روزانه بیماران کرونایی سه رقمی شد.

وزارت بهداشت، از دیروز(جمعه) تا امروز شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۶۸ نفر از آنها بستری شدند.

پس از ۶۱۴ روز، آمار شناسایی روزانه بیماران کرونایی، سه رقمی شد. آخرین بار ۱۴ اردیبهشت سال گذشته، موارد جدید کرونا در کشور سه رقمی و ۹۷۶ نفر بود.

استان سمنان طبق اعلام امروز سامانه ماسک وزارت بهداشت، به طور کامل در رنگ بندی آبی کرونایی قرار گرفت.