۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

۵ ترفند برای کاهش وزن در زمستان

۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷
کد خبر: 589208
۵ ترفند برای کاهش وزن در زمستان

برای اینکه بدانید چگونه در فصل زمستان راحت‌تر وزن کم کنید، بهتر است این گزارش را تا انتها بخوانید؛

همه ما به محض کاهش دما کمی تنبل می‌شویم. این چیزی است که اکثر مردم با آن موافق هستند. زمستان سطح فعالیت بدنی ما را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود بیشتر غذا بخوریم. این موضوع برای کسانی که سعی می‌کنند تناسب اندام داشته باشند یا وزن کم کنند، چالش برانگیز است. اگر این وضعیت برای شما هم صادق است، ما در این گزارش پنج راز کوچک برای شما بازگو خواهیم کرد.

حتی با کمی تنبلی هم می‌توانید در زمستان وزن کم کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی عاقلانه عمل کنید. زمستان می‌تواند بدون هیچ تلاشی روی بدن شما معجزه کند، تنها در صورتی که بدانید چگونه آن را به نفع خود تمام کنید. در اینجا ۵ ترفند تنبلی برای کسانی که سعی در کاهش وزن دارند آورده شده است! این موارد را در این زمستان، امتحان کنید.

کمی بلرزید!

لاغری سریع

منظور ما از لرزیدن این نیست که صبح زود برای پیاده روی بدون لباس گرم بیرون برویم. درست زمانی که هوا قابل تحمل است، شاید بعد از ظهر یا عصر که خورشید غروب نکرده است، به بیرون بروید. طبق مطالعات انجام شده، لرزیدن حتی برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تقریباً به اندازه یک ساعت ورزش متوسط کالری می‌سوزاند.

سالم و طبق برنامه غذا بخورید

لاغری سریع

ثابت شده است که زمستان باعث می‌شود بیشتر غذا بخوریم. دمای سرد، کالری مورد نیاز روزانه ما را افزایش می‌دهد تا بدن گرمتر بماند. ترفند شکستن زنجیره این است که به موقع غذا بخورید و بشقاب خود را با غذاهای سالم و غنی از فیبر پر کنید. فیبر معده شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد و از هوس خوردن غذاهای ناسالم جلوگیری می‌کند و وقتی غذا می‌خورید، با مقدار محدودی سیر خواهید شد.

 از آب گرم اجتناب کنید

لاغری سریع

اکثر مردم ترجیح می‌دهند در فصل سرد، آب گرم بنوشند، اما اگر می‌خواهید وزن خود را حفظ کنید، توصیه می‌کنیم به سراغ آب سرد بروید. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف مایعات سردتر از دمای مرکزی بدن باعث می‌شود بدن برای گرم کردن آن سخت تر کار کند. این فرآیند به سوزاندن مقدار زیادی کالری مورد نیاز برای کاهش وزن کمک می‌کند. اگر نمی‌توانید آب سرد بنوشید، حداقل سعی کنید آب معمولی داشته باشید.

 چای گیاهی و قهوه سیاه بنوشید

لاغری سریع

به جای قهوه و چای معمولی خود با شکر و شیر، از چای گیاهی و قهوه سیاه استفاده کنید. چای سیاه یا قهوه سیاه سرشار از آنتی اکسیدان است و همچنین دارای خواص ضد التهابی. نوشیدن منظم آنها می‌تواند متابولیسم شما را تسریع کند و به شما کمک کند سریعتر چربی بسوزانید.

در کارهای خانه بیشتر شرکت کنید

لاغری سریع

اگر نمی خواهید برای ورزش به بیرون بروید، خود را در داخل خانه به فعالیت بدنی بپردازید. تعجب خواهید کرد اگر بدانید که حتی انجام کارهای خانه مانند نظافت، شستشو، تمیز کردن، باغبانی و غیره می‌تواند به شما کمک کند مقدار قابل توجهی کالری بسوزانید. حتی زمانی که از خانه کار می کنید، پس از هر ۳۰ دقیقه از روی صندلی خود بلند شوید و کمی در خانه قدم بزنید.