۰ نفر

ایتالیا برای افراد واکسینه نشده ممنوعیت در نظر گرفت

۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبر: 587423
ایتالیا برای افراد واکسینه نشده ممنوعیت در نظر گرفت

ایتالیا محدودیت‌های سخت‌تری را برای افراد واکسینه نشده در برابر کروناویروس اعمال می‌کند اما تردیدهایی در مورد نحوه اجرای قوانین وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شهروندان ایتالیا که در برابر بیماری کووید-۱۹ واکسینه نشده باشند از امروز با قوانین سخت‌تری مواجه خواهند ‌شد.

«گواهی فوق سبز»، واکسیناسیون را ضروری می کند و ارائه آن برای شرکت در مسابقات ورزشی، کنسرت ها، تئاترها، رستوران های سرپوشیده و مراسم عمومی لازم است.

همچنین «گواهی سبز کووید» که می توان آن را با ارائه تست منفی دریافت کرد، یک گواهی سلامت معمولی است و برای استفاده از حمل و نقل محلی و هتل ها قابل قبول خواهد بود.

با این حال با توجه به ازدحام مسافر در قطارها و اتوبوس ها در ساعات شلوغی، تردیدهایی در مورد نحوه اجرای قوانین در حمل و نقل عمومی وجود دارد.

به گزارش اسکای نیوز، کادر درمان نیز از جمله گروه هایی هستند که پیش از این واکسینه شدن آنها در برابر کروناویروس الزامی شده بود اما از ۱۵ دسامبر این قانون شامل همه کارکنان مدارس، پلیس و ارتش نیز می شود. همچنین دُز یادآور که در حال حاضر برای افراد بالای ۴۰ سال در دسترس است شامل افراد بالای ۱۸ سال خواهد شد.