۰ نفر

واکسیناسیون ۹۵ درصد از دانش آموزان گلستانی

۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۳
کد خبر: 586845
واکسیناسیون ۹۵ درصد از دانش آموزان گلستانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از تزریق واکسن نوبت اول به حدود 95 درصد از دانش آموزان گلستانی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ احسان گوهری راد در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید استاندار از یکی از مدارس گرگان، از واکسیناسیون بالغ بر 95 درصد کارکنان اداری مدارس استان گلستان خبر داد و گفت: در بیش از نیمی از شهرستانهای استان گلستان نیز واکسیناسیون دانش آموزان به طور کامل و 100 درصدی تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه حدود 95 درصد از دانش آموزان گلستانی دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا به سرعت ایمنی لازم و حداکثری را از حیث تزریق واکسن و پیشگیری از عواقب ناشی از عدم تزریق واکسن فراهم کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر اینکه از زمان بازگشایی مدارس موردی از ابتلای کرونا در بین دانش آموزان گلستانی به ما گزارش نشده است، افزود: دانش آموزان توجیه شده اند در صورت داشتن علائم سرماخوردگی و هر گونه علائم مشابه کرونا از حضور در کلاس درس خودداری کنند.

گوهری راد با اشاره به اینکه درخواست ما از مدیران مدارس نیز تعطیلی کلاسهایی است که علائم سرماخوردگی در تعداد زیادی از دانش آموزان بروز پیدا کرده است، گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک خانواده ایمنی دانش آموزان را در ساعت های خارج از مدرسه و حضور در اجتماع نیز با آموزش ها و تکالیف آموزنده بهداشتی فراهم آوریم.

به گزارش استاندار گلستان در جریان این بازدید  ضمن ابراز رضایت از روند واکسیناسیون دانش آموزان استان، خاطرنشان کرد: میزان واکسیناسیون در دانش آموزان و کادر اداری مدارس نسبتا خوب و رضایت بخش است و امیدواریم با همکاری خانواده سریع تر به تحقق واکسیناسیون 100 درصدی برسیم.