۰ نفر

با این راهکارها در هر سنی جوان به نظر برسید!

۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۳۸
کد خبر: 581775
با این راهکارها در هر سنی جوان به نظر برسید!

بدون شک حفظ زیبایی پوست صورت و از سن واقعی خود جوان‌تر به نظر رسیدن، آرزوی قلبی همه انسان‌هاست. هنگام بحث در مورد چگونگی حفظ زیبایی پوست و جوان‌تر به نظر رسیدن چهره حتی بعد از ۴۰سالگی، در مرحله اول یک روتین مراقبت از پوست توسط متخصصان تجویز می‌ شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، محصولات مراقبتی پوست شامل ماسک صورت، تونر، میسلار واتر، کرم مرطوب کننده و آبرسان، محصولات ضد پیری و... می ‌شود؛ اما علاوه بر رعایت روتین پوستی، عوامل زیادی از مراقبت ناخن گرفته تا رنگ مو می‌ تواند بر ظاهر شما تأثیر بگذارد. با نمایان شدن اولین علائم پیری در پوست صورت، اغلب سعی می ‌کنیم که به کمک درمان‌ ها و بکارگیری انواع کرم ضد چروک در چند روز این مشکل را رفع کنیم. اما انتظار نتیجه معجزه آسا تنها با چند روز استفاده غیر ممکن است. در نتیجه مراقبت از پوست باید از سنین جوانی آغاز شود تا بعد از 40 سالگی نیز جوان تر از سن واقعی خود بنظر برسیم. شما همیشه باید نیازهای پوست، مرطوب و هیدراته نگه داشتن پوست، داشتن تغذیه مناسب، محافظت از پوست در مقابل نور خورشید، پاکسازی آلودگی‌ های روزانه و آرایش صورت را در نظر بگیرید و آن‌ ها را رعایت کنید. داشتن ظاهری جوان و سرعت پیر شدن توسط عوامل متعدی قابل کنترل است که در ادامه به توضیح این عوامل مهم پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

صبح ها زود از خواب بیدار شوید

شاید عجیب به نظر برسد؛ اما زود بیدار شدن باعث می شود تا شما وقت کافی برای انجام فعالیت هایی همچون یوگا، مدیتیشن یا ورزش کردن و همچنین ماساژ صورت داشته باشید. یوگا ورزشی است که مزایای بینظیری برای سلامت پوست و بدن و همچنین درمان بیماری ها دارد. یوگا به افزایش گردش خون، سم زدایی بدن و همچنین کاهش استرس کمک شایانی می کند. آغاز کردن روز با مدیتیشن کیفیت زندگی تان را بهبود می بخشد. به کاهش استرس، کنترل اضطراب، بهبود کیفیت خواب و... کمک می کند و باعث می شود تا در طول روز احساس آرامش داشته باشید. ورزش کردن بطور منظم کمک می کند تا فرد همیشه ظاهر جوان تری نسبت به سن واقعی خود داشته باشد و روند پیری را کند می کند. ماساژ صورت تاثیر فوق العاده ای در حفظ زیبایی پوست، جلوگیری از ایجاد چین و چروک، تحریک جریان خون و بهبود عضلات صورت و چشم ها دارد.    

برای پاک کردن آرایش از میسلار واتر استفاده کنید

میسلار واتر محصولی است که برای پاک کردن آرایش صورت، آلودگی های روزانه و چربی اضافه پوست کاربرد دارد. این محصولات حاوی مولکول های کوچک میسل هستند که به راحتی در آب حل می شوند و روغن را به خود جذب می کنند. مانند یک آهن ربا آلودگی و آرایش صورت را جذب می کنند و پوست را عمیقا پاکسازی می کنند. با ph پوست سازگار و آسیبی به ساختار و چربی های ضروری پوست نمی رسانند. در پایان روز استفاده از محصولات آرایش پاک کن برای پاک کردن باقیمانده مواد آرایشی به شما این امکان را می دهد تا پوستی نرم و شاداب داشته باشید و پوست را برای جذب بهتر محصولات مراقبت پوست آماده کنید. تمیز نکردن عمقی پوست منافذ پوست را مسدود می کند و نمایی کدر و تیره در چهره به وجود می آورد.

عکس

ماسک صورت بهترین راه برای صرف کمی زمان برای خودتان می باشد

ماسک صورت یکی از مهم‌ ترین ترفندهای افزایش و حفظ  زیبایی پوست صورت است. مصرف این محصولات می‌‌ تواند راه خوبی برای صرف کمی زمان برای خودتان باشد و در صورت استفاده منظم روز به روز شاهد زیبایی و صاف شدن هر چه بیشتر ظاهر چهره خواهید شد. همچنین سبب درمان بسیاری از مشکلات پوستی می ‌شوند و روش خوبی برای تقویت پوست با انواع ویتامین‌ ها و مواد تغذیه کننده محسوب می شوند. ماسک‌ ها انواع گوناگونی دارند و شما می‌ توانید ماسک مورد علاقه خود را با توجه به نوع پوست و نیازهای آن خرید کنید.

عکس متن

انتخاب رنگ مو مناسب یکی از رازهای جوانی به شمار می آید

داشتن رنگ مو متناسب با تناژ رنگ پوست، فرم صورت، ویژگی ‌های ظاهری و رنگ چشم ‌ها شما را از آنچه هستید جوان تر نشان خواهد داد. انتخاب رنگی کاملا متفاوت با تناژ اصلی موهای طبیعی باعث پیرتر دیده شدن شما می شود. تغییر رنگ مو تاثیر قابل توجهی در افزایش زیبایی ظاهر و جوان تر نشان دادن چهره دارد. از انواع رنگ‌ های مو می‌ توان به دائمی، نیمه دائمی و موقت اشاره کرد که محصولات دائمی راه حلی ایده آل برای پوشش موهای سفید به حساب می آیند. رنگ هایلایت بلوند، مشکی، قهوه ای، بلوند، شکلاتی، طلایی، مسی و سرمه ای در زمره رنگ هایی قرار می گیرند که چهره شما را جوان تر و سرحال تر نشان خواهد داد.   

عکس 2

از پوستتان در مقابل نور خورشید مراقبت کنید

مهم ترین روش مراقبت از پوست، محافظت از آن در برابر آفتاب و اشعه های آسیب رسان نور خورشید است. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب، سبب پیری زودرس پوست، ایجاد چین و چروک و انواع لک های پوستی می شود و احتمال ابتلا به سرطان پوستی را افزایش می دهد. بنابراین برای محافظتی موثر از پوست در برابر آفتاب حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، هر 2 ساعت یکبار آن را تمدید کنید، در ساعات میانی روز بین ساعت های 12 تا 16 از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری کنید و حتما از لباس های آستین بلند، شلوار بلند و کلاه آفتابی استفاده کنید. به علاوه فراموش نکنید استفاده از محصولات ضد آفتاب در همه فصول سال و نه فقط در تابستان بسیار مهم است.

تونر را در بخش مهمی از روتین مراقبت از پوستتان قرار دهید

استفاده از تونر صورت بعد از پاکسازی پوست و شستشوی صورت، گامی ضروری در روتین مراقبت از پوست می باشد. این محصولات باقیمانده مواد آرایشی، چربی و آلودگی های روزانه را از سطح پوست پاک می کنند و به تنظیم سطح ph پوست کمک می کنند. میزان ترشح چربی پوست را کنترل می کنند و از این طریق جوش و آکنه صورت را کاهش و کنترل می کنند. در صورت استفاده منظم سبب کوچک شدن منافذ باز می شوند و با ایجاد لایه محافظتی بر روی پوست در مقابل آسیب رادیکال های آزاد، شادابی و طراوت پوست را تا طولانی مدت حفظ می کنند.

بخاطر پوستتان سیگار نکشید

سیگار کشیدن ظاهری کدر و پیر به صورت می بخشد و سبب ایجاد چین و چروک های سطحی در پوست می گردد. با انقباض رگ های خونی کوچک در لایه های بالایی پوست، جریان خون را کاهش می دهد و باعث رنگ پریدگی پوست می شود. همچنین این امر اکسیژن و مواد مغذی مهم برای سلامت پوست را از بین می برد. خاصیت ارتجاعی پوست را کاهش می دهد و باعث شکل گیری خطوظ نازک در پوست اطراف دور چشم ها می گردد.

استرستان را کنترل کنید

استرس کنترل نشده می تواند پوست را حساس تر کرده و منجر به جوش های پوستی و سایر مشکلات پوستی گردد. بنابراین برای مدیریت استرس به اندازه کافی بخوابید، لیست کارهایتان را کوتاه کنید و سعی کنید برای انجام کارهایی که از آنها لذت می برید وقت بگذارید.

رژیم غذایی سالم داشته باشید

داشتن تغذیه سالم به شما کمک می کند تا همیشه پوستی صاف و ظاهری شاداب داشته باشید. مقدار زیادی میوه، سبزیجات، غلات کامل و پروتئین فاقد چربی مصرف کنید. طبق تحقیقات متخصصان، یک رژیم غذایی غنی از ماهی یا مکمل های روغن ماهی و کم چربی و کربوهیدرات های تصفیه شده ممکن است باعث جوان تر به نظر رسیدن پوست شما شود. همچنین نوشیدن آب فراوان به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کند. روزانه آب سم زدا یا دتوکس واتر بر پایه میوه ها و سبزیجاتی مانند بروکلی، فلفل سبز، کلم برگ، اسفناج، سیب، کدو سبز و آبلیمو تهیه کرده و بنوشید. این ترکیب انرژی و ویتامین های مورد نیاز روزانه شما را تامین می کند و پوستی عالی برای شما به ارمغان می آورد.

سخن پایانی

ما می ‌دانیم که مراقبت از پوست و داشتن ظاهری جوان در هر سن برای همه افراد از اهمیت شایانی برخوردار است. بنابراین خرید محصولات مراقبت پوست اصل از فروشگاه معتبر دغدغه اکثر افراد می‌ باشد. برای تجربه خریدی بی دغدغه پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی زز زاگرس، قدیمی ‌ترین شرکت وارد کننده لوازم شوینده و بهداشتی می ‌باشد. این فروشگاه اینترنتی انواع محصولات پوست و مو نظیر ماسک صورت، تونر، میسلار واتر و رنگ مو را با درج مشخصات کامل، نحوه مصرف، تاریخ انقضاء و مواد تشکیل دهنده در سایت قرار می ‌دهد و در نتیجه انتخاب محصول بر حسب نیاز‌ کاربران را آسان می ‌کند. همچنین تمامی این محصولات ضمانت اصالت کالا دارند که این مزیت خوبی برای خرید محسوب می‌ شود. چرا که مصرف محصولات پوست و مو غیر اصل نتیجه عکس به دنبال دارد.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.