۰ نفر

داداش پور؛

واکسیناسیون دانشجویان به میزان قابل قبولی رسیده است

۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۳۹
کد خبر: 580770
واکسیناسیون دانشجویان به میزان قابل قبولی رسیده است

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: تزریق دز اول واکسن کرونا به دانشجویان کشور قابل قبول بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان درباره واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: به صورت تصادفی تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که تفاوتی بین تعداد واکسیناسیون در جامعه و تعداد واکسیناسیون در میان دانشجویان وجود ندارند.

او افزود: رابطه معنا داری با افزایش تعداد واکسیناسیون جامعه با افزایش تعداد واکسیناسیون دانشجویان کشور وجود دارد که آمار این دو قشر نزدیک بهم است و تفاوت زیادی ندارند، البته طبیعی است برای اینکه بتوانیم تزریق دز دوم واکسن کرونا را حداکثری کنیم باید کمی منتظر بمانیم.

داداش پور تصریح کرد: با اطمینان می‌توانیم بگوییم که تزریق دز اول واکسن کرونا در کشور به میزان قابل توجهی رسیده است و این موضوع در حوزه دانشجویی هم به همین شکل است، یعنی در واکسیناسیون جامعه دانشجویی به رقم قابل قبولی دست یافته ایم.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تزریق دز دوم واکسیناسیون دانشجویان کمی صبوری می‌خواهد. با گسترش واکسیناسیونی که در کشور اتفاق می‌افتد و تنوع واکسن‌هایی که وارد می‌شوند به ما این فرصت را می‌دهد تا به سرعت به سمت اطمینان کامل از واکسیناسیون دانشجویان ایرانی و جامعه هدف برسیم.