۰ نفر

کرونا در تهران کاهشی شد

۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲
کد خبر: 578790
کرونا در تهران کاهشی شد

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت:‌ خوشبختانه میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در استان تهران پایین آمده؛به طوری که در 24 ساعت گذشته 33 فوت داشتیم و روند درمانی در بیمارستانها کاهشی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ؛ نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران درباره «آخرین وضعیت کرونایی استان تهران»،گفت: خوشبختانه میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در استان تهران پایین آمده؛به طوری که در 24 ساعت گذشته 33 فوت داشتیم و روند درمانی در بیمارستانها کاهشی است.

وی ادامه داد:اکنون 3 هزار بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی استان تهران داشته و روزانه 400 تا 500 بیمار ورودی به مراکز درمانی داریم و وضعیت رو به کاهش است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران درباره «بروز پیک ششم کرونا»،ابراز داشت:‌ اولا می‌گوییم موج ششم و به نظر می‌رسد اگر چنین موجی اتفاق بیفتد عمده بیماران به صورت خفیف، متوسط و سرپایی باشند.

توکلی افزود:چون تعداد قابل توجهی واکسن تزریق شده و در کاهش مرگ و میر و بروز بیماری خطرناک تاثیر داشته است. اگر ابتلایی هم باشد عمدتا بیماران در حوزه سرپایی خواهند بود و بیماری شدید نخواهیم داشت.

وی متذکر شد:‌اکنون کماکان کرونا با همان علائم سرماخوردگی شامل گلودرد و آبریزش بینی در بیماران سرپایی اتفاق می‌افتد.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران ابراز داشت: روند واکسیناسیون سنین 12 تا 18 خیلی خوب انجام شده و درصد قابل توجهی از دانش‌آموزان واکسینه شده‌اند.