۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

۷ راه برای شاد بودن در تنهایی !

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱
کد خبر: 576051
۷ راه برای شاد بودن در تنهایی !

برخی از افراد دوست دارند وقت خود را به تنهایی بگذرانند ، در حالی که برای دیگران این وحشتناک ترین کار است.

اقتصاد آنلاین - فرناز خیابانی؛ برخی از افراد دوست دارند وقت خود را به تنهایی بگذرانند ، در حالی که برای دیگران این وحشتناک ترین کار است. آنها از هر لحظه ای که باید در خانه تنها بگذرانند خوششان نمی آید و اغلب به دنبال راه هایی برای اجتناب از چنین موقعیت هایی هستند. این مشکل بیشتر در افراد برون گرا و در مقایسه با افراد درون گرا رایج است. افراد برون گرا کاملاً اجتماعی هستند و دوست دارند در محاصره مردم باشند. بنابراین ، برای آنها تنها زندگی کردن، سخت ترین کار است.

تنها بودن به این معنی نیست که تنها هستید. صرف نظر از نظر شما در مورد تنها بودن ، در واقع یک عمل سالم است. این فرصتی است برای شناخت بهتر خود ، بهبود سلامت روانی و ایجاد رابطه خوب با خود. در اینجا ما ۷ راه برای شاد بودن به تنهایی را به شما می گوییم.

مهارت جدیدی یاد بگیرید

بیشتر مردم از تنهایی متنفرند زیرا نمی‌دانند در وقت آزاد خود چه کنند. بهترین راه برای گذراندن وقت خود این است که به فعالیت‌های جدید بپردازید یا سرگرمی هایی را انجام دهید. خواه خواندن باشد ، نقاشی باشد یا رقص. برای کارهایی که دوست دارید و از آنها لذت می برید ، وقت بگذارید. این به شما کمک می‌کند تا ارتباط بهتری با خود برقرار کنید.

شاد بودن در تنهایی

از مقایسه خود بپرهیزید

یکی از دلایل ناراحتی مقایسه است. تعقیب دوستان و اعضای خانواده در رسانه های اجتماعی و مقایسه زندگی شما با آنها تنها منجر به ناامیدی می شود. باید به خاطر داشته باشید که هر فرد متفاوت است و آنها نبردهای متفاوتی برای مبارزه دارند. ارسال تصاویر شاد در شبکه های اجتماعی به این معنا نیست که آنها واقعاً خوشحال هستند. سعی کنید شادی خود را با آنها اندازه گیری نکنید.

از شبکه‌های اجتماعی دوری کنید

شاد بودن در تنهایی

در حال حاضر ثابت شده است که رسانه های اجتماعی یک مزیت هستند. این در واقع جهان را کوچکتر کرده است ، جایی که می توانید با افرادی که در قاره دیگر نشسته اند فقط با کلیک یک دکمه ارتباط برقرار کنید. اما این نیز باعث ایجاد اضطراب و استرس در بین افراد می شود. اگر قصد دارید خوشحال بمانید و زمان با کیفیتی را با خود بگذرانید ، هر از گاهی از رسانه های اجتماعی دوری کنید.

خودت را نوازش کن!

در حالی که مشغول زندگی شلوغ خود هستیم ، به سختی زمانی برای خود پیدا می کنیم. وقت گذاشتن برای خود و مراقبت از خود می‌تواند به آرامش و تجدید قوا کمک کند. به یک جلسه آبگرم بروید یا صبحانه مفصل صبحانه را در رستوران مورد علاقه خود بخورید. استراحت گاه به گاه از برنامه خود یکی از بهترین راه ها برای شاد ماندن است.

فعال بمان

ما اغلب اهمیت ورزش منظم را دست کم می گیریم ، اما این یکی از فعالیت‌های مهمی است که به شما کمک می‌کند شادمان و سالم بمانید. ورزش به ترشح اندورفین ، انتقال دهنده های عصبی در مغز کمک می‌کند که می‌تواند شما را شادتر کند. حتی اگر به طور معمول تمرینات معمول را انجام نمی دهید ، فعالیت بدنی در طول روز می‌تواند به شما در کسب اعتماد به نفس کمک کند.

مدتی را با طبیعت بگذرانید

شاد بودن در تنهایی

این ممکن است بسیار معمولی به نظر برسد ، اما گذراندن مدتی با طبیعت یکی از بهترین راه ها برای شاد ماندن است. خواه ترجیح می دهید در پارک قدم بزنید یا دوچرخه سواری طولانی داشته باشید ، هر فعالیتی که شما را به طبیعت نزدیک کند برای شما مفید است. گذراندن مدتی با طبیعت به بهبود علائم افسردگی و کاهش فشار خون کمک می‌کند.

سپاسگزار باشید!

مطالعات نشان می دهد که سپاسگزاری می‌تواند شادی و امیدواری را افزایش دهد. مدتی را به تهیه لیستی از چیزهایی اختصاص دهید که واقعاً از آنها قدردانی می کنید و در زندگی از آنها سپاسگزار هستید. هر زمان که احساس می کنید کم هستید ، به لیست نگاه کنید و همه چیزهایی را که دارید به خود یادآوری کنید.