۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آبمیوه ضد سرطان

۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸
کد خبر: 565789
آبمیوه ضد سرطان

آیا می‌دانید آبمیوه معجزه آسا چیست و چگونه می‌تواند برای شما مفید باشد؟

اقتصاد آنلاین - فرناز خیابانی؛ آیا در مورد ABC که به نوشیدنی معجزه‌گر معروف است، چیزی شنیده‌اید؟ اگر چنین اسمی را تاکنون نشنیده‌اید ، وقت آن است که در مورد آن بیشتر بدانید. به دلیل وجود و استفاده سه ماده سیب ، چغندر و هویج (Apples Beets Carrots) این آبمیوه به ABC مشهور است و به عنوان یک نوشیدنی ضد سرطان معرفی می‌شود . این معجون در ابتدا توسط یک گیاه‌شناس چینی برای درمان سرطان ریه و سایر بیماری‌ها معرفی شد. در حال حاضر ، به دلیل خواص جادویی خود که برای بدن و مغز مفید است، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

دستور العمل نوشیدنی معجزه آسا:

مواد مورد نیاز: نسبت مساوی 1 قاشق غذاخوری عسل یا آب لیمو و 1 یا ½ لیوان آب سرد بعلاوه هویج، چغندر و سیب. (*از شکر استفاده نکنید.) یک سیب آبدار بزرگ ، هویج و چغندر تهیه کنید. آنها را تمیز بشویید تا هرگونه آلودگی از بین برود. آنها را بدون تکه تکه شدن به قطعات کوچک خرد کنید. آنها را به مخلوط کن یا آبمیوه گیری اضافه کنید. آب سرد را بریزید تا به روند مخلوط کردن کمک کند. مخلوط خمیر را از صافی عبور دهید. در یک لیوان با یک لیمو تازه یا یک قاشق غذاخوری عسل سرو کنید.

چه زمانی باید نوشیدنی معجزه آسا بنوشید؟

مصرف نوشیدنی معجزه آسا را به طور روزانه حداقل یک بار در روز ادامه دهید. با معده خالی بهتر عمل می‌کند. بنابراین آن را حدود یک ساعت قبل از صرف صبحانه صبحگاهی بنوشید. اگر دوست دارید ، می‌توانید آن را عصر نیز بخورید ، اما مطمئن شوید که معده خالی نیست.

معجزه نوشیدنی معجزه آسای ABC چیست؟

در اینجا برخی از مزایای نوشیدنی معجزه آسا را بررسی کنید

1. ویتامین‌ها و مواد معدنی مغذی

نوشیدنی معجزه آمیز یک ترکیب سالم از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که بدن برای ترمیم خود و رشد به آن نیاز دارد. هر جزء به تنهایی بر ارزش غذایی نوشیدنی می‌افزاید - شما به سادگی آب سیب ، آب چغندر و آب هویج دارید. اما در کنار هم می‌توانید از ویتامین های A ، B1 ، B2 ، B6 ، C ، E و K به علاوه مواد معدنی مانند فولات ، روی ، مس ، آهن ، کلسیم ، پتاسیم ، فسفر ، منیزیم ، نیاسین ، سدیم و منگنز استفاده کنید.

نوشیدنی معجره آسا

2. تاخیر در روند پیری

خواص ویتامین های A ، B-complex ، C ، E و K به شما کمک می‌کند جوانتر از آنچه که هستید به نظر برسید و احساس کنید. فیبرهای غذایی و مواد معدنی همچنین به بهبود عملکردهای اولیه بدن و تجدید قوا در بدن و اندام های حیاتی آن کمک می‌کند.

3. بینایی را بهبود می‌بخشد و ماهیچه‌های چشم را تقویت می‌کند

چشمان ظریف شما در طول روز استرس و فشار زیادی را تجربه می کنند ، به ویژه اگر کار شما شامل استفاده از رایانه باشد. این می‌تواند بر قدرت ماهیچه‌های چشم شما تأثیر بگذارد ، چشم های شما را خسته کرده و حتی آنها را خشک کند. نوشیدن یک لیوان پر از این آب شگفت انگیز بدن شما را با ویتامین A تامین می‌کند که برای تقویت بینایی ضروری است. همچنین به بهبود قدرت ماهیچه‌ها کمک می‌کند ، که به تغییر فاصله کانونی عدسی چشم موثر است. نوشیدنی معجزه آسای ABC چشم‌های خسته را نیز تسکین داده و آرام می‌کند. در نتیجه این مزایا ، می‌توانید بینایی خوبی را حفظ کنید.

4. مغز را تقویت کرده و حافظه را تقویت می‌کند

این نوشیدنی غنی شده با تغذیه قادر است اتصالات عصبی را برای پاسخ سریع‌تر تقویت کند. همچنین سطح توجه ، حافظه و سطح تمرکز افراد را بهبود می‌بخشد. در نتیجه می‌توانید سریعتر بیندیشید و در تمام فعالیت‌ها و وظایفی که انتخاب می‌کنید بهتر کار کنید.

5. اندام‌های داخلی را تقویت می‌کند

کبد پروتئین را پردازش کرده و انرژی را ذخیره می‌کند ، قلب خون را به بقیه بدن پمپ می‌کند و کلیه ها سیستم را تمیز می کنند. همه اندام‌های بدن ما نقشی دارند که از کل بدن مراقبت می‌کنند ، بنابراین شما نیز باید از آنها مراقبت کنید. با کمک نوشیدنی معجزه آسا، می‌توانید همین کار را انجام دهید. آلفا و بتا کاروتن مواد تشکیل دهنده مهمی هستند که کبد را سم زدایی می‌کند ، سطح فشار خون را کنترل می‌کند ، کلسترول را کنترل می‌کند ، به هضم غذا کمک می‌کند و بدن را فعال و متناسب نگه می‌دارد. این از بیماری‌های قلبی ، تشکیل زخم ، یبوست مزمن ، بیماری‌های کبدی و مشکلات کلیوی جلوگیری می‌کند.

6. جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های شایع

با یک سیستم ایمنی قوی می‌توانید با بیماری‌های شایع مانند آنفولانزا ، کم خونی و حتی آسم مبارزه کنید. برای ایمنی بهتر ، شما به تعداد خوب گلبول های سفید خون و افزایش هموگلوبین خود نیاز دارید. مصرف مداوم ترکیب معجزه آسای سیب ، چغندر و هویج می‌تواند تولید گلبول‌های سفید خون و هموگلوبین را در بدن شما بهبود بخشد و نتایج بهتری در هنگام درمان بیماری به شما می‌دهد. نوشیدنی معجزه آسا می‌تواند بوی بدن ، بوی بد دهان ، عفونت های گلو را کاهش داده و ریه‌های شما را تقویت کند.

7. التهاب سرطان را کند می‌کند

سرطان یک بیماری است که منجر به رشد غیرقابل کنترل سلول‌ها می‌شود. هیچ مدرک واقعی مبنی بر اینکه معجزه نوشابه قادر به درمان سرطان است وجود ندارد. با این حال ، این گیاه توانسته رشد سلول‌های سرطانی را کند نماید. یک مورد از بیماران مبتلا به سرطان ریه پس از دستور گرفتن از یک گیاه شناس چینی برای نوشیدن آب معجزه کننده مشاهده شد. اما اثربخشی این اکسیر گرانبها بستگی به مرحله سرطانی دارد که در آن قرار دارید.

نوشیدنی معجره آسا

نوشیدنی معجزه آسا چگونه با سرطان مبارزه می‌کند؟

ترکیب اصلی این آب میوه که با سرطان مبارزه می‌کند چغندر است. در واقع ، این سبزی قرن ها در اروپا برای درمان سرطان  استفاده می‌شده است. تحقیقات نشان داده است که چغندر حاوی یک فلاونوئید معروف به بتازیان است که از رشد تومورها جلوگیری کرده و مصرف اکسیژن را در سلول ها افزایش می‌دهد. این به نوبه خود از سطوح ویتامین C محافظت می‌کند که یکی دیگر از مواد مغذی موثر در مبارزه با سرطان است.

آب چغندر نیز سرشار از آهن است . این به بازسازی سلولهای قرمز خون که اکسیژن بیشتری به سلولهای سرطانی می رسانند ، کمک می‌کند. هنگامی که میزان اکسیژن افزایش می‌یابد ، به بهبود تنفس سلولی کمک می‌کند ، که به نوبه خود به تخریب سلول های سرطانی کمک می‌کند.

چگونه می توان یک نوشیدنی معجزه آسا برای سرطان تهیه کرد

ساخت ABC به سادگی نام آن است! تنها چیزی که نیاز دارید سیب ، چغندر و هویج است. ابتدا مطمئن شوید که سه ماده کاملاً شسته و تمیز شده اند. آنها را به قطعات کوچک برش دهید. آنها را جدا نکنید زیرا بیشتر خواص این غذاها در پوست آنها وجود دارد. آنها را در آبمیوه گیری مخلوط کرده و مقدار کمی آب به آن اضافه کنید تا قوام آن بهتر شود و نوشیدن آن راحت‌تر شود. اگر دوست دارید ، می‌توانید یک قاشق غذاخوری عسل یا آب لیمو تازه به آن اضافه کنید تا طعم آن بهتر شود.

نوشیدنی معجره آسا

8. به کاهش وزن کمک می‌کند

نوشیدنی معجزه آسا برای کاهش وزن؟ بله ، این نوشیدنی معجزه گر یک افزودنی عالی برای رژیم کاهش وزن شما است. مقدار کالری محدودی دارد و پس از یک تمرین طاقت فرسا طراوت می‌بخشد. این انرژی بدن را پمپ می‌کند بدون این که منجر به افزایش وزن شود.

9. بدن ما را سم زدایی می‌کند

این ترکیب بدن شما را سم زدایی می‌کند و با ترویج حرکات منظم روده از یبوست جلوگیری می‌کند.

10. بوی بد دهان را از بین می‌برد

این ماده به بهبود بوی بد دهان ناشی از سوء هاضمه کمک می‌کند.

11. عفونت‌های گلو را درمان می‌کند

این نوشیدنی در برابر انواع عفونت های گلو معجزه می‌کند.

12. درد عضلات را از بین می‌برد

این ترکیب به از بین بردن دردهای عضلانی و دردهای ناشی از تمرینات بدنی و ورزش کمک می‌کند.

13. نوشیدنی معجزه آسا برای پوست

از آنجا که بدن را سم زدایی می‌کند و حرکت منظم روده را افزایش می‌دهد ، مزایای فوق العاده ای برای پوست شما دارد ، از جمله جلوگیری و درمان آکنه و درخشندگی پوست با سلامتی.

14. تسکین دردهای قاعدگی

از جمله فواید این ترکیب،  کاهش درد قاعدگی است.

همانطور که می‌بینید، نوشیدن این نوشیدنی معجزه‌گر برای درمان سرطان مزایای فوق‌العاده زیادی دارد. از آنجا که کاملاً طبیعی است و هیچ ترکیب دیگری ندارد، عوارض جانبی منفی ایجاد نمی‌کند. بنابراین ، دیگر صبر نکنید و این آب میوه خوشمزه و مغذی را بخشی از رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید!