۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام واکسن کرونا ( بروزرسانی جدید )

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۵۴
کد خبر: 564413
ثبت نام واکسن کرونا ( بروزرسانی جدید )

هم‌اکنون در همه استان‌های کشور، کلیه متولدین سال۱۳۸۸ و قبل‌‌تر می‌توانند برای ثبت نام واکسن کرونا، اقدام نمایند.

برای ثبت نام واکسن کرونا اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

  • به منظور زمان بندی و نوبت‌دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه های سنی اعلام شده لطفا از طریق این درگاه نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام فرمایید. سپس زمان و محل مراجعه برای دریافت واکسن را انتخاب کنید. نوبت تخصیص داده شده برای شما نمایش داده می‌شود و علاوه بر آن از طریق پیامک به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.
  • از هم‌اکنون تمامی متولدین ۱۳۸۸ و قبل از آن در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل و زمان تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند.

برای ثبت نام واکسن کرونا اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

مسافران به خارج کشور برای دریافت کارت واکسن دیجیتال هیچ پولی نپردازند

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد:

  • مسافران به خارج کشور برای دریافت کارت واکسن دیجیتال هیچ پولی نپردازند. تنها مرجع رسمی دریافت کارت واکسن دیجیتال سامانه vcr.salamat.gov.ir است.
  • بعضی افراد یا سازمان‌ها در ازای مبالغی، نامه یا کارت کاغذی، پلاستیکی یا دیجیتال به زبان انگلیسی خارج از سیستم وزارت بهداشت صادر می‌کنند که فاقد اعتبار است.
  • طبق اطلاعیه‌ای که به تمامی سفارتخانه‌ها ابلاغ می‌شود فقط کارت دیجیتال رسمی وزارت بهداشت به آدرس vcr.salamat.gov.ir معتبر است. مسافران به خارج از کشور با مراجعه به این آدرس می‌توانند ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کارت بین‌المللی دیجیتال دریافت کنند که در همه کشورها معتبر است.
  • تزریق و دریافت کارت واکسن در سراسر کشور کاملا رایگان است و افراد هیچ پولی نباید به هیچ کسی در ازای تزریق یا دریافت کارت واکسن بپردازند.
  • مردم همه درخواست‌ها برای دریافت پول در ازای هر خدمتی از واکسیناسیون را به شماره تلفن ۱۹۰ بازرسی و پیگیری شکایت‌های مردم وزارت بهداشت اطلاع دهند.