۰ نفر

لغو شرط سنی واکسیناسیون در مراکز تجمیعی مشهد

۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۵۶
کد خبر: 563103
لغو شرط سنی واکسیناسیون در مراکز تجمیعی مشهد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انجام واکسیناسیون تمام گروه‌های سنی در مراکز تجمیعی این شهر خبر داد. وی افزود: اگر با همین سرعت کار واکسیناسیون شهروندان پیش رود تا ۴۵روز دیگر حدود ۸۰درصد از شهروندان مشهدی، هر دو دز واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انجام واکسیناسیون تمام گروه‌های سنی در مراکز تجمیعی این شهر خبر داد.

حمیدرضا رحیمی در تشریح روند انجام واکسیناسیون در مراکز تجمیعی این شهر اظهار کرد: هم‌اکنون در مراکز تجمیعی شهر مشهد بدون در نظر گرفتن شرط سنی برای تمام مراجعه‌کنندگان بالای ۱۸ سال واکسیناسیون انجام می‌شود و هر شهروندی جهت تزریق واکسن به این مراکز مراجعه داشته باشد ما کسی را برنمی‌گردانیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص کمبود واکسن در این شهر نیز توضیح داد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن به اندازه کافی دارد و پیش‌بینی می‌کنیم، اگر با همین سرعت کار واکسیناسیون شهروندان پیش رود تا ۴۵ روز دیگر حدود ۸۰ درصد از شهروندان مشهدی، هر دو دز واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

 محمود شبستری رییس کمیته علمی و عضو ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی نیز روز گذشته با بیان اینکه به طور قطع واکسیناسیون یکی از راهکارهای مهم در کنترل اپیدمی کرونا محسوب می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر تزریق واکسن در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به روزانه ۸۰ هزار دز رسیده است.