۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

نشانه‌ هایی که نشان می‌دهند فرزند شما دختر است

۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبر: 562162
نشانه‌ هایی که نشان می‌دهند فرزند شما دختر است

آیا راهی برای یادگیری پاسخ بدون سونوگرافی وجود دارد؟ به‌هرحال، همه آن داستان‌های قدیمی در مورد پیش‌بینی جنسیت چقدر دقیق هستند؟

به گزارش اقتصادآنلاین،اگر فرزند دختر میخواهید، احتمالاً نگاهی به همه سرنخ‌ها می‌اندازید - هم حکایت و هم موارد دیگر.

افسانه ها:

۱. قرار داشتن در بالای رحم:

اگر بچه شما در بالای رحم است، تبریک می‌گویم - فرزند شما یک دختر است! یا حداقل به‌ قول ‌قدیمی ها.

اما شکم بالا می‌تواند دلیل دیگری نیز داشته باشد. اگر اولین بارداری شما باشد و بدن شما از فرم خوبی برخوردار باشد، عضلات معده، فرم بدن و میزان وزنی که در دوران بارداری می‌گیرید همگی در نحوه حمل شما نقش دارند.

جنسیت کودک شما تأثیری در هیچ‌یک از این موارد ندارد. این بدان معنی است که شما فقط با ارزیابی شکم خود نمی‌توانید جنسیت را تشخیص دهید. حاملگی‌های چندقلویی نیز می‌تواند بر خاصیت ارتجاعی همان عضلات تأثیر بگذارد.

آیا این درس را آموختید؟ برای تعیین جنسیت روی این افسانه حساب نکنید. این قضیه چه اولین بارداری و چه چهارمین بارداری شما باشد درهرصورت درست است.

۲. قرار داشتن در وسط رحم:

سونوگرافی

یک داستان مشابه درباره جایی که وزن کودک را تحمل می‌کنید وجود دارد. اگر افزایش وزن بارداری شما در وسط شکم است، به این دلیل است که شما یک دختربچه دارید. اگر افزایش وزن در جلو باشد پس یک پسربچه تندرست در راه دارید.

۳. ضربان قلب سریع‌تر جنین:

دفعه دیگر که پزشک به ضربان قلب کودک گوش می‌دهد، از نزدیک گوش دهید. به گفته برخی، سرعت سریع بیش از ۱۴۰ ضربه در دقیقه به این معنی است که شما یک دختر دارید. ضربان قلب یک نوزاد دختر معمولاً سریع‌تر از یک نوزاد پسر است.

اما این تنها پس از شروع زایمان درست است. قبل از آن، سن یک جنین است که واقعاً بر ضربان قلب تأثیر می‌گذارد.

حدود هفته ۵ بارداری، ضربان قلب جنین تقریباً همان ضربان قلب مادر است که بین ۸۰ تا ۸۵ ضربان در دقیقه می‌باشد. این سرعت تا هفته ۹ سریع‌تر خواهد شد و در هر دقیقه بین ۱۷۰ تا ۲۰۰ ضربه را به خود اختصاص می‌دهد. سپس شروع به کند شدن می‌کند و به طور متوسط ​​در جایی بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ قرار می‌گیرد.

۴. ولع مصرف شیرینی:

بارداری

این گفته می‌گوید که اشتیاق به چیز‌های شیرین در دوران بارداری مربوط به دختربچه‌ای است که درون رحم خود بزرگ می‌کنید. اگر خواب میان وعده‌های شور یا ترش را در سر می‌پرورانید، پسری را حمل می‌کنید. درحالی‌که برخی پیشنهادات وجود دارند که میل به بارداری در دوران بارداری می‌تواند به کمبود مواد معدنی خاص مربوط باشد، اما هیچ رابطه‌ای بین ولع مصرف و جنسیت وجود ندارد.

۵. جوش و پوست چرب:

پوست شما چرب است و در دوران بارداری در حال جوش درآوردن هستید. افسانه‌ها توضیح می‌دهند که این به دلیل آن است که دختربچه شما زیبایی شما را می‌دزدد. در حقیقت، مشکلات پوستی شما به دلیل هورمون‌ها می‌باشند، نه کودک شما که احتمالاً دختر است.

۶. حالت تهوع صبحگاهی بیش از حد:

خرد متعارف می‌گوید حالت تهوع صبحگاهی بیش از حد در هر مرحله از بارداری به معنای داشتن دختر است.

واقعیت؟ بیماری صبحگاهی مربوط به افزایش هورمون‌ها و پایین آمدن قند خون است. هنوز خریدن لباس‌های دخترانه را شروع نکنید.

۷. نوسانات خلقی تند و خشن:

اگر تغییرات خلقی غیرقابل‌پیش‌بینی دارید، می‌تواند به این دلیل باشد که دختر دارید. اما احتمالاً به این دلیل است که روی یک غلتک هورمونی به نام بارداری هستید! هیچ علمی پشت این افسانه نیست. نوسانات خلقی برای مادران باردار از هر جنس معمول است.

واقعیت:

درحالی‌که شما ۵۰-۵۰ احتمالا صحیح جنسیت کودک خود را  حس بزنید اما واقعیت این است که برای پیش‌بینی دقیق جنسیت کودک شما نوعی مداخله پزشکی، ضروری می‌باشد. باید منتظر بمانید تا تعیین جنسیت بزرگ یکی از بهترین شگفتی‌های زندگی را نشان دهد.

شما می‌توانید از طریق سونوگرافی حدود ۲۰ هفته از بارداری خود به جنسیت کودک خود پی ببرید. اینها از ۸۰ تا ۹۰ درصد دقیق هستند، به شرطی که کودک شما همکاری کند و به تکنسین اجازه دهد .

برخی آزمایش‌ها، از جمله آمنیوسنتز و نمونه‌برداری از پرزهای جفتی، برای شما جنسیت را قطعی می‌کند. اما اینها هر دو تهاجمی هستند. و این موارد معمولاً فقط به کسانی که نوزادانی با خطر افزایش اختلالات ژنتیکی یا ناهنجاری‌های کروموزومی دارند، پیشنهاد می‌شود.

آزمایش غیرتهاجمی قبل از تولد روش دیگری برای تعیین جنسیت است. اما معمولاً فقط به زنانی که در معرض خطر حمل نوزادان با شرایط کروموزومی هستند  ارائه می‌شود.