۰ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش تهران خبر داد؛

واکسیناسیون ٨٠ درصد معلمان و کادر آموزشی پایتخت

۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۱۴
کد خبر: 560971
واکسیناسیون ٨٠ درصد معلمان و کادر آموزشی پایتخت

مدیرکل آموزش و پرورش تهران از انجام واکسیناسیون ٨٠درصد کادر آموزشی معادل ٩٠هزار نفر خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران درباره روند واکسیناسیون معلمان تهرانی با توجه به اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید قرار گرفتیم، اظهار کرد: تاکنون واکسیناسیون ٩٠ هزار معلم که حدود ٨٠ درصد معلمان می‌شوند انجام شده است و در این روند نوع مدرسه و رابطه استخدامی معلمان تاثیری بر پیشبردکار نداشته است.

او ادامه داد: همه معلمان و کادر آموزشی اعم از مهدکودک و پیش دبستان تا پایه‌های تحصیلی بالاتر در مدارس دولتی و غیردولتی در گروه اولویت واکسیناسیون قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه دلیل واکسینه نشدن حدود ٢٠ درصد کادر آموزشی به دلیل ابتلا به بیماری بوده است، گفت: از معلمان و کادر آموزشی درخواست داریم که هر چه زودتر برای انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

فولادوند درباره روند واکسیناسیون دز دوم اظهار کرد: از نهم شهریور واکسیناسیون دز دوم کادر آموزشی در تهران آغاز شده است و همچنان هم ادامه دارد تا مشمولان به طور کامل واکسینه شوند.

به گفته او در هر منطقه یک مرکز واکسیناسیون برای کادر آموزشی در نظر گرفته شده است و در اکثر مناطق به تناسب وضعیت نیرو‌ها پایگاه‌های ویژه واکسن با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی پایتخت آماده خدمات رسانی هستند.

فولادوند درباره واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس تاکید کرد که به طور جدی پیگیری وضعیت واکسیناسیون این رانندگان هستیم تا در صورت بازگشایی مدارس هیچ راننده سرویسی بدون انجام واکسیناسیون خدمات رسانی نداشته باشد.