۰ نفر

پیشگیری از کرونا با رژیم غذایی مناسب

۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰
کد خبر: 538526
پیشگیری از کرونا با رژیم غذایی مناسب

یک متخصص داخلی گفت: برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید به رژیم غذایی هم توجه داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید محمد حسینی متخصص داخلی ، درباره تاثیر رژیم غذایی مناسب بر جلوگیری از ابتلا به کرونا بیان کرد: نمی‌دانیم کرونا تا چه زمانی در کشور وجود دارد، اما باید توجه داشته باشیم که این ویروس به شدت خطرآفرین است و امکان دارد از هر روش به این بیماری مبتلا شویم.

او افزود: حدود ۹۰ درصد از افراد جامعه رعایت شیوه نامه های بهداشتی همانند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش و شست و شوی مکرر دست ها را رعایت می کنند و جالب اینجاست امسال شاهد کمترین میزان آنفلوآنزا در کشور بوده ایم؛ این موضوع یعنی به دلیل رعایت نکردن برخی از موارد بهداشتی هر ساله هجمه‌ای از انواع بیماری‌ها را در کشور داشته ایم.

حسینی اضافه کرد:  اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم و بتوانیم شیوه زندگی خود را تغییر دهیم، به بسیاری از بیماری ها مبتلا نخواهیم شد.

این متخصص داخلی گفت: در کنار این موارد سعی کنیم موضوع کنترل مصرف مواد غذایی به ویژه جلوگیری از مصرف غذاهای فرآوری شده، سوسیس، کالباس و نوشیدنی های گازدار مثل نوشابه را جدی بگیریم و با تغییر شیوه زندگی خود را از هرگونه بیماری مصون نگه داریم.