۰ نفر

معاون وزیر راه:

هیچ مسکن مهری را بدون امکانات تحویل نمی‌دهیم

۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۲۲
کد خبر: 410504
هیچ مسکن مهری را بدون امکانات تحویل نمی‌دهیم

معاون وزیر راه با تأکید بر "هیچ مسکن مهری را بدون امکانات تحویل متقاضیان نمی‌دهیم"، گفت: بعضی با اصرار متقاضیان واحدها بدون یکی از امکانات تحویل می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حبیب‌الله طاهرخانی با تأکید بر این‌که اگر واحد مسکن مهر آماده نباشد و امکانات زیربنایی را نداشته باشد متقاضی برای فروش اقساطی به بانک معرفی نمی‌شود،‌ اظهار کرد: به شرکت‌های عمران شهرهای جدید کشور تأکید کرده‌ایم به‌هیچ‌عنوان واحد بدون امکانات را به متقاضیان تحویل ندهند.

وی ادامه داد: مگر این‌که متقاضی درخواست  تحویل واحد خود را داشته باشد که در این صورت برای فروش اقساطی به بانک معرفی می‌شود. اما درمجموع هیچ‌کدام از شرکت‌های عمران اجازه تحویل واحدهای مسکن مهر بدون حتی یکی از امکانات (برق، گاز، آب و...) را ندارند.

وی تصریح کرد:‌ چنانچه مواردی وجود داشته باشد که واحد نیمه‌تمام  را برای فروش اقساطی به بانک معرفی کرده باشند با آنها برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران اضافه کرد:‌ البته لازم به ذکر است که در بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر تا متقاضی یا مالک پکیج را خریداری نکند، کنتور گاز نصب نمی‌شود، درواقع این مسئله تقدم و تأخری دارد، به‌عبارت دیگر باید ابتدا واحد فروش اقساطی شود،‌ پس از آن پکیج خریداری شود (در پروژه‌هایی که خرید پکیج به‌عهده متقاضی است) سپس باید به اداره گاز برای نصب کنتور مراجعه شود.

طاهرخانی گفت: حتی در برق سه‌فاز واحدهای مسکن مهر (برق عمومی)‌ نیز بعضاً منتظر می‌مانند تا تمام مالکان ساکن شوند.