۰ نفر

زمانبندی ثبت نام مسکن ملی در ۲۳استان باقی‌مانده

۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۱۴
کد خبر: 400422
زمانبندی ثبت نام مسکن ملی در ۲۳استان باقی‌مانده

​مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن، با تشریح زمانبندی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۲۳استان کشور گفت: ثبت‌نام در استان‌های تهران و البرز از ۳۰آذر آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، پروانه اصلانی، برنامه زمانبندی ثبت‌نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مربوط به ۲۳ استان باقیمانده را تا پایان آذرماه اعلام کرد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن مرحله بعدی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را شش استان سمنان، ایلام، شرق سمنان، ایرانشهر، آذربایجان غربی، و خراسان رضوی اعلام کرد و گفت: ثبت نام در این ۶ استان از ۱۹ آذرماه به مدت سه روز انجام می شود.

اصلانی زمان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای ۶ استان دیگر را از ۲۳ آذرماه اعلام کرد و افزود: استان های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان جزو ۶ استانی هستند که ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای آنها انجام خواهد شد.

وی مرحله بعدی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن را برای استان‌های فارس، اردبیل، آذربایجان‌شرقی، مرکزی و بوشهر اعلام کرد و توضیح داد: ثبت نام در این استان‌ها از ۲۶ آذرماه به مدت ۳ روز انجام می‌شود.

به گفته اصلانی، ثبت نام استان های تهران، البرز، قزوین، جنوب کرمان و کرمان نیز ۳۰ آذرماه آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است و در این طرح، ۲۰۰ هزار واحد توسط شهرهای جدید در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران در بافت های فرسوده و ناکارآمد و ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر احداث می‌شود.