۰ نفر

خرید خانه در 3 قدم با هومینگ

۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۵
کد خبر: 361595
خرید خانه در 3 قدم با هومینگ

خرید خانه همیشه یک چالش بوده و هست. خرید آپارتمانی که تمام ویژگی‌های مدنظر ما را داشته باشد و با بودجه ما نیز همخوانی داشته باشد.

این چالش در گذشته پر‌رنگ و جدی بوده ولی این روزها، سایت هومینگ کار شما را برای مقایسه‌ی بین خانه ها راحت کرده تا انتخابتان نزدیک‌ترین مورد به سلیقه و بودجه‌‌تان باشد.

بله خرید خانه با هومینگ به همین سادگی است. خریدی آسان، مطمئن، سریع و شفاف تنها در چند قدم ساده. اگر شما جزء کسانی هستید که قصد خرید آپارتمان را دارید بدون درنگ به سایت یا اپلیکیشن هومینگ مراجعه کنید و به سادگی و سرعت خانه دلخواه و مدنظر خود را خریداری کنید.

8

چطور خانه خود را در 3 قدم پیدا کنید و بخرید!

برای خرید خانه به کمک هومینگ کار ساده‌ای پیش رو دارید. کافی است به وبسایت یا اپلیکیشن هومینگ مراجعه کنید.

  1. گزینه‌ی خرید خانه را انتخاب کرده و پس از آن شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. (برای راحتی لینک مستقیم خرید آپارتمان قرار داده‌شده است). در ادامه با لیستی از فایل‌های پرتعداد مواجه خواهید شد. به وسیله فیلترهای کاربردی می توانید بهینه‌ترین گزینه‌ها را برای خود گزینش کنید تا وقت کمتری را صرف یافتن گزینه مورد نظر خود کنید.ویژگی‌های یک خانه شامل انباری، پارکینگ، تعداد طبقات ساختمان، تصویر مناسب از فضای بیرونی و درونی خانه، آسانسور، پارکینگ و عمر بنا از ویژگی‌هایی است که می توانید به وسیله آن فایل‌های نمایش داده شده را گزینش کنید.
  2. قدم بعدی محدود کردن انتخاب به چند فایل منتخب است. از بین فایل‌های فیلتر شده چند خانه دلخواه را انتخاب کنید و پس از مقایسه و جمع‌بندی به چند انتخاب مشخص برسید.
  3. برای بازدید ملک و نهایی کردن توافق خرید آپارتمان و توافق با مالک کافی است در صفحه جزئیات ملک، دکمه تماس با مالک را لمس کنید. به راحتی و بدون واسطه با مالک ارتباط بگیرید و پروسه خرید ملک خود را نهایی کنید.

5 دلیل برای اینکه خانه خود را از هومینگ انتخاب کنید!

1.خرید خانه به اعتبار آپ

هومینگ یکی از زیرمجموعه‌های آسان پرداخت (آپ) است و قابلیت دسترسی به این اپلیکیشن، از طریق آپ فراهم شده است. کاربران آپ از طریق پلتفرم هومینگ به ثبت خانه خود می‌پردازند. در نتیجه شما در هومینگ با فایل‌های مسکن زیادی مواجه هستید که در سایت‌های دیگر وجود ندارند.

2.خدمات رایگان

تمام خدمات «وب سایت و اپلیکیشن هومینگ» رایگان است. هومینگ سعی می‌کند با آموزش‌ها و مشاوره‌های کاربردی، ما را به یک وکیل آگاه در حین معامله تبدیل کند.

3.ثبت آسان ملک

ثبت آسان ملک باعث شده که بسیاری از مالکان یا مشاوران املاک،  فایل‌های خرید و فروش خانه خود را در هومینگ ثبت کنند. ثبت ملک در هومینگ بسیار ساده است. با استفاده از گوشی تلفن همراه به راحتی می‌توان ملک را در سایت و اپلیکیشن هومینگ ثبت کرد.ثبت تلفنی هم دیگر خدمتی است که هومینگ برای ثبت خانه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

با این حساب برای خرید خانه بهترین انتخاب هومینگ است، چون حق انتخاب‌های بیشتری در اختیار خواهید داشت.

4.مشاهده‌ی جزئیات کامل ملک

نکاتی در هنگام خرید خانه وجود دارد که نمی توان به راحتی از آن عبور کرد. ویژگی‌های خاصی مثل پارکینگ یا آسانسور،تعداد طبقات ساختمان، عمر بنا، تعداد اتاق‌ها، تعداد واحدها، انباری و... جزئیاتی هستند که برای خرید آپارتمان در تهران و دیگر شهرها به آن‌ها نیاز است و هومینگ تمام این امکانات را در وبسایت و اپلیکیشن خود فراهم کرده است.

نمایش موقعیت مکانی ملک نیز از دیگر ویژگی‌های ملک است که حائز اهمیت است. در خرید خانه، بررسی موقعیت مکانی ملک با توجه به محل کار یا تحصیل اعضای خانواده اهمیت بسیاری دارد.

5.اطلاعات کامل در مورد مناطق و محله ها دارد.

بهترین منطقه برای خرید آپارتمان کدام منطقه است؟ بهترین محله برای خرید خانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ ارزان‌ترین و گران‌ترین مناطق شهر کدام منطقه‌ها هستند؟ بیشترین تقاضای خرید آپارتمان برای کدام منطقه‌ها وجود دارد؟

جواب تمام این سوالات و بسیاری سوالات دیگر را می‌توانید در هومینگ پیدا کنید. مجله آنلاین هومینگ با ارائه مطالب مرتبط به خانه و خانه‌داری از معماری و دکوراسیون تا تحلیل محله‌ها از نظر بافت فرهنگی و قیمتی، مسائل حقوقی ملکی و تحلیل‌های بازار مسکن به شما در انتخاب بهترین خانه و خرید خانه‌ای موفق کمک خواهد کرد.