۰ نفر

اجاره خانه در یوسف آباد؛ با هر متراژی که بخواهید در سایت دیوار

۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۱۶
کد خبر: 342298
اجاره خانه در یوسف آباد؛ با هر متراژی که بخواهید در سایت دیوار

محله‌هایی دارای سراشیبی در تهران کم نیستند اما یوسف آباد در میان آن‌ها یک چیز دیگر است؛ محله‌ای با آب و هوای بهاری، با کوچه‌ها و خیابان‌های که تعدادشان زیاد است و از همه مهم‌تر امن هستند.

 امنیت آن هم به دلیل پویایی محله در طول شبانه‌روز به یمن پاساژها و مراکز تجاری متعدد، مدارس و آموزشگاه‌های مختلف و قدمت طولانی منطقه‌ است. در یوسف آباد هم خانه‌های کلنگی پیدا می‌شود، هم خانه‌های نوساز با متراژهای مختلف. در این یادداشت سعی کردیم قیمت رهن و اجاره آپارتمان در یوسف آباد را با کمک آگهی‌های سایت دیوار که بهترین بستر اطلاع از قیمت‌های خانه است، به دست بیاوریم. پس اگر قصد مراجعه به بنگاه‌ها را داشتید، از ماشین پیاده شوید و همینجا بمانید.

تا 50 متر

خانه‌های نقلی در یوسف آباد فراوان‌ هستند؛ آن هم برای رهن و اجاره. از آپارتمان‌های کم سن و سال‌دار شروع می‌کنیم. برای مثال در این سایت واحدی 45 متری، یک خوابه در طبقه دوم و فول امکانات با 90 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه دو میلیون تومان اجاره آگهی شده است. این آپارتمان سه سال سن ساخت دارد. در آگهی دیگری نیز آپارتمانی 50 متری با همین سن و سال، فول امکانات، خوش نقشه، تک واحدی و به همراه سرویس ایرانی و فرنگی با 150 میلیون تومان به رهن کامل می‌رسد و البته تا 100 میلیون تومان نیز قابل تبدیل است.

اما عمده آپارتمان‌هایی که کمتر از 50 متر هستند، در یوسف آباد سن و سال بیشتری دارند که البته قیمت آن‌ها بسیار مقرون به صرفه است. مثلا در سایت دیوار آپارتمانی 43 متری با 17 سال سن ساخت، در طبقه زیر همکف به همراه 4 پنجره تماما نورگیر 15 میلیون تومان ودیعه می‌خواهد و ماهیانه یک میلیون و 200 هزار تومان اجاره. همچنین در آگهی دیگری آپارتمانی 15 ساله با متراژ 50 متری در میدان گلها واقع در طبقه دوم ساختمانی 4 طبقه، با ودیعه 60 میلیون تومانی و اجاره ماهیانه یک میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

تا 100 متر

موجودی خانه‌های 50 تا 100 متر در یوسف آباد بیشتر از خانه‌های کمتر از 50 متر است. مثلا 92 متر آپارتمان در یکی از بهترین فرعی‌های این محله، با سه سال سن ساخت و فول امکانات ودیعه‌ای 100 میلیون تومانی و اجاره ماهیانه‌ای 3 میلیون تومانی می‌خواهد. مورد دیگری با همین متراژ در خیابان بیستون البته با 5 سال سن ساخت نیز چنین قیمتی دارد. چنانچه با بودجه کمتری به دنبال خانه در اینجا هستید، در میان اگهی‌های رهن و اجاره خانه و آپارتمان در یوسف آباد با متراژی کمتر از 100 متر، یک واحد 81 متری، 12 ساله، بازسازی شده و دو خوابه با 60 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه دو میلیون و 500 هزار تومان اجاره به چشم می‌خورد.

تا 200 متر

آپارتمان‌های متراژ بالا در یوسف آباد، اغلب با رهن کامل در سایت دیوار آگهی می‌شوند. به عنوان مثال آپرتمانی 125 متری، فول امکانات، 11 ساله، واقع در طبقه سوم ساختمانی 5 طبقه در خیابان ابن سینا با 330 میلیون تومان به رهن کامل می‌رسد. اما اگر در جست‌و‌جوی واحدهایی هستید که ودیعه پایین و اجاره بالا بخواهند، در قسمت رهن و اجاره خانه در یوسف آباد در سایت دیوار، گزینه‌های ایده‌آلی برای شما موجود است. مثلا در یک آگهی 180 متر آپارتمان تک واحدی نبش خیابان 40 ، با 12 سال سن ساخت 50 میلیون تومان ودیعه می‌خواهد و ماهیانه 7 میلیون تومان اجاره!

در انتها اما توصیه می‌کنیم پیش از مراجعه حضوری و سپس مراجعه به بنگاه املاک برای انعقاد قرارداد، به وبلاگ سایت دیوار بروید و نکاتی را که در خصوص اجاره آپارتمان باید بدانید، مطالعه کنید.

منبع : ویرلن