۰ نفر

بهترین مقاصد خرید ملک در خارج از کشور در سال ۲۰۱۹

۱ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۵۸
کد خبر: 330754
بهترین مقاصد خرید ملک در خارج از کشور در سال ۲۰۱۹

با توجه به تقویت ارزش دلار در برابر ارزهای دیگر، خریدارانی که قصد خرید ملک در خارج از کشور را دارند با گزینه‌های بهتری روبرو هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نشریه فوربس نام ۴ کشور برتر برای خرید ملک در خارج از کشور را معرفی کرده است که هر چهار کشور در آمریکای جنوبی قرار دارند. این چهار کشور عبارت‌اند از: برزیل واحد پول:رئال. کنترل ارزی:دارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته: ۱۶.۵ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳:  بیش از ۹۰ درصد طی سال های اخیر برزیل توانسته است خود را از یکی از فقیرترین کشورهای جهان به یک اقتصاد در حال ظهور تبدیل کند. آب و هوای برزیل دارای تنوع زیادی است و سواحل این کشور همه ساله میزبان گردشگران زیادی است.

اتباع هلندی و آلمانی زیادی به این کشور آمده‌اند تا در صنعت شکر، نارگیل و قهوه این کشور سرمایه‌گذاری کنند. کلمبیا واحد پول: پزو. کنترل ارزی: دارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته:۱۶ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳:  ۸۱ درصد سازمان " ای ای آر پی" این کشور را در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از پنج مقصد برتر برای دوران بازنشستگی معرفی کرد. علی‌رغم کنترل های سختگیرانه بر خروج ارز و نظام اداری پیچیده، کلمبیا یکی از ارزان ترین کشورها برای خرید ملک در جهان است و از ۱۷ برنامه مختلف به متقاضیان خرید ملک که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند اقامت می‌دهد.

مکزیک واحد پول: پزو کنترل ارزی: ندارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته:۵.۵ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳:  ۵۸ درصد مکزیک دارای بیشترین جمعیت مهاجر امریکایی در جهان است و حدود یک میلیون آمریکایی به این کشور مهاجرت کرده اند. ۵۰۰ هزار آمریکایی نیز اقدام به سرمایه گذاری در بازار املاک این کشور کرده‌اند. شیلی واحد پول: پزو. کنترل ارزی: ندارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته:۷.۸ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳:  ۴۶ درصد شیلی با زیرساخت های مدرن و سطح بالای استاندارد زندگی، یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای دوران بازنشستگی است. این کشور با گذار از دوران خونین دیکتاتوری‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی، اکنون کشوری آرام و با ثبات است.