۰ نفر

فراخوان تکمیل محوطه‌سازی مسکن مهر پردیس

۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴
کد خبر: 321344
فراخوان تکمیل محوطه‌سازی مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از رفع مسائل مربوط به تهاتر زمین برخی پیمانکاران مسکن مهر این شهر خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم ، مهدی هدایت در نشست با پیمانکاران فاز 9 قدیم با اشاره به ضرورت حل مشکل نبود پیمانکار محوطه‌ساز و آماده‌ساز برای پروژه‌های مسکن مهر پردیس، اظهار کرد: شرکت عمران برای محوطه‌سازی و آماده‌سازی فراخوان فوری می‌دهد تا پیمانکاران بتواند در مناقصه شرکت کنند.

وی با اشاره به این‌که قراردادهای سال 94 به روز می‌شود، از حل مشکل تهاتر زمین با پیمانکاران خبر داد و افزود: به صورت هفتگی جلسه‌ای با موضوع تهاتر زمین در همه فازهای مسکن مهر پردیس برگزار خواهد شد تا روند آماده‌سازی واحدهای مسکن مهر تسریع شود.

وی با تاکید بر این‌که محوطه سازی مسکن مهر پردیس در تمام فازها در اسرع وقت تکمیل می‌شود از بررسی مشکلات پروژه‌ها با حضور پیمانکاران خبر داد و گفت:‌

فراخوان فوری برای تکمیل محوطه‌سازی‌ها در این فاز و حل مسائل مربوط به تهاتر زمین که دغدغه سازندگان حاضر در جلسه بود، از جمله مواردی بود که هدایت از تعیین و تکلیف سریع آن خبر داد.تعلل بیشتر در فعال‌تر شدن کارگاه‌ها باعث خواهد شد تا متقاضیان آسیب بیشتری ببینند و از این جهت باید هرچه زودتر سازندگان مسکن مهر فعالیت خود را بیشتر از گذشته کنند.

در این نشست سلیم عبدی مدیر مسکن مهر فاز 9 قدیم نیز با بیان این‌که این فاز شامل 3700 واحد مسکن مهر است، اظهار کرد: هم‌اکنون 11 پیمانکار در این فاز مشغول به فعالیت هستند و پیشرفت فیزیکی ابنیه (ساختمان‌ها) 83 درصد است.

وی با بیان این‌که حدود 400 متقاضی در واحدهای این فاز که دارای آب، برق و گاز شهری هستند، ساکن شده‌اند، تصریح کرد:‌پیشرفت فیزیکی زیرساخت‌ها بالای 90 درصد است اما در بخش آماده‌سازی و محوطه‌سازی با مشکلاتی روبرو هستیم.

وی با یادآوری این‌که از 500 واحد مسکن مهر شرکت بتن‌نما 340 واحد تحویل شده و برای باقیمانده واحدها پیمانکار محوطه‌ساز نداریم، افزود:‌ زیرساخت‌های فاز 9 قدیم در صورت حمایت سه ماهه به طور کامل اجرا می‌شود.

عبدی با اعلام این‌که 1000 واحد 9 قدیم در دهه فجر آماده می‌شود، اظهار کرد: پیمانکار آماده‌ساز و محوطه‌ساز برای فاز 9 قدیم از نان شب هم واجب‌تر است، حدود 5 ماه است که به دنبال تعیین تکلیف این مسئله هستیم.