۰ نفر

خبرهای خوب برای متقاضیان مسکن مهر

۴ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۱۳
کد خبر: 166373
خبرهای خوب برای متقاضیان مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از واحدهای تکمیل شده فاز ۸ شهر جدید پردیس و آغاز واگذاری این واحدها به متقاضیان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: الگوی افتتاح ما محله محوری است و تلاش ما بر این است تا واحدهایی را که تحویل متقاضیان می‌دهیم دارای خدمات روبنایی و زیربنایی باشند و سعی بر آن داریم تا قبل از افتتاح رسمی این محله‌ها بصورت بلوک به بلوک تحویل شده و در صورت  رویت نواقص تا زمان افتتاح رسمی، نواقص اصلاح شوند.

وی در طی بازدید میدانی از پروژه‌های شرکت امیرساوالان کومه و پردیس سازان نوید در فاز ۸ شهر جدید پردیس با توجه به آماده شدن خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و تکمیل بودن بخشی از این پروژه‌ها با تحویل واحد به یکی از متقاضیان به ادامه تحویل واحدهای آماده تا آخر هفته جاری در پروژه‌های مذکور تاکید کردند.

مهرآبادی ادامه داد: شرکت‌هایی مانند جهاد نصر زنجان، کیا دژ پرشین و ... در فاز ۸ شهر جدید پردیس پیشرفت فیزیکی خوبی را دارا بودند و در صورت تامین به موقع منابع مالی در اولویت بعدی واگذاری به متقاضیان هستند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطر نشان کرد: ما پیگیر افزایش تسهیلات وام مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان هستیم و در این راستا قول‌های مساعدی در خصوص دریافت یارانه جهت تکمیل آماده سازی معابر گرفته‌ایم و نوید خبرهای خوب را در آینده نزدیک به متقاضیان می‌دهیم.