۰ نفر

رییس اتحادیه مشاوران املاک: دیوار را خراب می‌کنم!

۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۶
کد خبر: 162110
رییس اتحادیه مشاوران املاک: دیوار را خراب می‌کنم!

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اپلیکیشن "دیوار" را خراب می کنم، گفت: دیوار از یک سو باعث ضرر به صنف مشاوران املاک شده و از سوی دیگر ریسک معاملات را بالا برده است.

حسام عقبایی اظهار کرد: من به واسطه دفاع از صنف خودم، اپلیکیشن دیوار را خراب می کنم؛ چون مشاوران املاک را حذف کرده است. ۱۲ هزار دفتر مشاور املاک در شهر تهران وجود دارد که با آگهی های سایت دیوار، ضرر می کنند. در معاملات مسکن نباید واسطه را حذف کنیم در حالی که دیوار واسطه را حذف کرده است اما نرم افزارهایی مثل آلونک با مشاوران املاک در ارتباط هستند و این راه اصولی و صحیح است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: ما از ابزارهای نوین و طرحهای جدید که بتواند به روند رشد معاملات کشور و بالا بردن صنایع مرتبط با ساختمان در حوزه دیجیتال و فضای مجازی کمک کند استقبال می کنیم.

همچنین علیرضا اشکان - مدیرعامل نرم افزار آلونک - اظهار کرد: نسل بعدی سامانه های ارتباطی که به شفافیت بازار مسکن کمک می کند در راه ورود به بازار است. این ایده از سه سال پیش درمشاورین املاک وارد شد. در سایت ما بیش از ۱۵ هزار مشاور دارد و توانسته بستر ارتباطی را به تازگی بین خریداران و املاک برقرار کند.

اشکان یادآور شد: خرید مسکن با دو رویکرد مصرفی و سرمایه گذاری انجام می شود که ما سعی کردیم در هر دو بخش در سامانه اطلاعات شفافی راجع به محلات تهران ارائه دهیم و از سوی دیگر فروشنده ای در این سامانه وجود ندارد. یعنی تمام املاک شناسنامه دار هستند و توسط اتحادیه تایید شده است لذا خیال مشاوران املاک می تواند راحت باشد که در این سامانه اطلاعات درست را از افراد درست دریافت می کنند.