۰ نفر

رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری! / سیب زمینی بخورید و لاغر شوید!

۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۵۷
کد خبر: 676052
رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری! / سیب زمینی بخورید و لاغر شوید!

رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری یکی از جدید ترین متد لاغری برای افراد می باشد که با اجرای رژیم لاغری سیب زمینی و ماست، در کمترین زمان بیشترین کاهش وزن را خواهید داشت. در این پست این رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری را به طور کامل و رایگان ارائه می دهیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ یکی از مؤثرترین رژیم های لاغری که اخیرا توسط پزشکان توصیه می شود، رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری می باشد و در این پست قرار است علاوه بر ارائه رژیم لاغری سیب زمینی و ماست، خواص سیب زمینی و همینطور نقش سیب زمینی در چاقی و لاغری را نیز بیان کنیم.

رژیم لاغری سیب زمینی و ماست

شاید تصور کنید که سیب زمینی چاق کننده است اما خبر خوشی برای شما علاقه مندان به سیب زمینی داریم. از این پس می توانید سیب زمینی بخورید و لاغر شوید! برای اطلاع از این برنامه غذایی تا ادامه همراه ما باشید و رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری را یادداشت کنید. رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری، رژیمی ساده و کم هزینه است.

ارزش غذایی سیب زمینی

لازم به ذکر است که سیب زمینی یکی از پر کاربرد ترین صیفی جات در پخت و پز و آشپزی می باشد و در اینجا قرار است با آن رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری بگیریم که رژیمی کارآمد می باشد. لازم است ابتدا ارزش غذایی هر ۱۰۰ گرم سیب زمینی خام را بدانید. در هر ۱۰۰ گرم سیب زمینی، ۷۷ کیلوکالری انرژی(کالری)، ۰ میلی گرم کلسترول، ۷۹.۳۴ گرم آب، ۱۷.۴۷ گرم کربوهیدرات، ۲.۰۲ گرم پروتئین، ۰.۰۹ گرم چربی، ۲.۲۰ گرم فیبر و ۰.۷۸ گرم قند موجود می باشد.

نقش سیب زمینی در چاقی

شاید تا به امروز این باور که سیب زمینی باعث چاقی می شود را در ذهن خود گنجانده بودید اما در این مقاله آموزشی می خواهیم به شما عزیزان توضیحات کاملی در رابطه با این مطلب ارائه دهیم که آیا سیب زمینی در هر صورت چاق کننده است؟ سیب زمینی اگر به برخی روش ها طبخ شود، موجب چاقی می شود و این روش ها عبارتند از چیپس، سیب زمینی سرخ شده و سیب زمینی آبپز با کره یا خامه. شاید برایتان سوال شود که در رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری، سیب زمینی به چه روشی سرو می شود؟! پس تا ادامه متن را مطالعه کنید.

نقش سیب زمینی در کاهش وزن

حال در اینجا می خواهیم نقش سیب زمینی در کاهش وزن را شرح دهیم و در ادامه به رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری بپردازیم. سیب زمینی را اگر به شکل تنوری یا آبپز نوش جان کنید، نقش مهمی برای لاغری ایفا می کند که البته لازم است نحوه خوردن سیب زمینی را به همراه نکات آن بیاموزید تا بتوانید یک رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری را که اصولی بوده و به بدن آسیبی وارد نمی کند، اجرا کنید.

رژیم لاغری با سیب زمینی و ماست

رژیم لاغری سیب زمینی و ماسترژیم لاغری سیب زمینی و ماست

این رژیم لاغری سیب زمینی و ماست شامل سه روز رژیم غذایی می شود که این سه روز اصلا احساس گرسنگی نخواهید کرد و در عین حال لاغر می شوید.

روز اول رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری :

  • صبحانه : ۱ عدد سیب زمینی متوسط پخته شده(بدون نمک) + ۴ قاشق غذاخوری ماست
  • ناهار : ۲ عدد سیب زمینی متوسط بدون نمک و پخته + ۴ قاشق غذاخوری ماست
  • شام : ۸ قاشق غذاخوری ماست

روز دوم رژیم لاغری سیب زمینی و ماست:

  • صبحانه : ۴ قاشق غذاخوری ماست
  • ناهار : ۱ عدد سیب زمینی متوسط پخته بی نمک + ۳ قاشق غذاخوری ماست
  • شام : ۱ عدد سیب زمینی سایز متوسط آبپز و بدون نمک + ۸ قاشق غذاخوری ماست

روز سوم رژیم لاغری با سیب زمینی و ماست:

  • صبحانه : ۱ عدد سیب زمینی پخته شده بی نمک
  • ناهار : ۱ عدد سیب زمینی بی نمک و پخته شده + ۳ قاشق غذاخوری ماست
  • شام : ۴ قاشق غذاخوری ماست

نکات مهم در دوره رژیم سیب و زمینی و ماست برای لاغری :

در طول دوره رژیم لاغری با سیب زمینی و ماست، باید مقدار زیادی آب بنوشید تا آب بدن کم نشود.

 می توانید در برخی وعده ها و به دلخواه، تخم مرغ آبپز را جایگزین سیب زمینی پخته کنید.

اگر تمایل داشتید می توانید مقدار خیلی کم نمک را به سیب زمینی اضافه کنید، اما بهتر است بدون نمک میل شود تا رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری مؤثر واقع شود.

مهمترین نکته این است که در طول رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری از مصرف نان و روغن اجتناب کنید.

برای نوشیدنی نیز بهتر است، چای و قهوه بدون قند و شکر میل کنید و نوشابه، دلستر و دوغ را حذف کنید.

توجه کنید که حداکثر ۷ روز رژیم لاغری سیب زمینی و ماست را ادامه دهید و اگر قرار است بیش از این رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری را رعایت کنید، لازم است ۱ ماه استراحت کرده و مجددا شروع کنید.

اگر طی دوره رژیم در هر وعده، دچار ضعف و بی حالی شدید، یک عدد خرما نوش جان کنید.

بهتر است سیب زمینی را آبپز یا تنوری کرده و تقریبا ۱ روز در یخچال نگه دارید و سپس در رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری نوش جان کنید.

در این رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری، هر فرد روزانه تقریبا بین ۱ تا ۲.۵ کیلوگرم سیب زمینی می خورد و این به اشتهای فرد بستگی دارد.

بهتر است به همراه رعایت رژیم سیب زمینی و ماست برای لاغری، پیاده روی را فراموش نکنید تا نتیجه مطلوب تری حاصل شود.

رعایت این رژیم در ۱ هفته باعث کاهش تقریبا ۳ الی ۵ کیلوگرم از وزن فرد می شود.